| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spletna analitika v digitalnem marketingu turizma
Avtorji:ID Vogrič, Mojca (Avtor)
ID Rajkovič, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Vogric_Mojca_2019.pdf (2,42 MB)
MD5: EC802E56C6F900ABC95C2EA5BCC29454
PID: 20.500.12556/dkum/d1d41961-8f44-458f-b598-449302b6b3ab
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Pojav in razvoj interneta predstavljata korenite spremembe na področju marketinga, saj je s tem pridobil spletno podobo. Za boljše in učinkovitejše poslovne rezultate pa ima velik pomen oglaševanje. Da bi z oglaševanjem dosegli tudi cilj, to je nakup izdelka ali storitve, morajo podjetja s pomočjo spletne analitike izbrati pravilne poslovne odločitve in strategije. V diplomski nalogi je obravnavana problematika, kdaj in kje je najbolj smiselno oglaševati. Cilj diplomske naloge je predvsem ugotoviti, kaj obiskovalce spletne strani najbolj zanima, da lahko na podlagi teh podatkov prilagodimo oglaševanje. Najprej smo s pomočjo domače in tuje literature pridobili vse potrebne informacije in podatke, ki smo jih potrebovali za teoretični del diplomske naloge. Nato pa smo z zbranimi podatki iz podjetja Forward in s pomočjo orodja Google Analytics ugotovili, katere strani na spletnem mestu so najbolj obiskane in kdaj. Po podrobni analizi pridobljenih rezultatov smo prišli do zaključkov, na podlagi katerih smo naročniku svetovali, kako naj v prihodnosti oglašuje.
Ključne besede:spletni marketing, spletna analitika, Google Analytics
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-73311 Novo okno
COBISS.SI-ID:8104467 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4KBOOKKY
Datum objave v DKUM:08.05.2019
Število ogledov:1337
Število prenosov:173
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:25.03.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital Marketing Web Analytics in Tourism
Opis:Appearance and development of Internet is presenting radical changes on field of marketing since it gained web image with this. Advertising represents Important meaning for efficient business results. For achieving the main goal with advertising which is to sell the product or a service, companies must choose correct business decisions and strategies with help of Web Analytics. The diploma thesis deals with the issue of when and where it makes the most sense to advertise. The goal of a diploma thesis is above all to find out what are the web site visitors most interested in so we can use this information to transform advertising based on these data. First we gathered all the necessary information and data we needed for the theoretical part of the thesis with the help of some domestic and foreign literature. Then we determined on basis of collected data from the company Forward and with help of Google Analytics tools which pages on web site are the most visited and when. After a detailed analysis of the obtained results we came to conclusions and based on these conclusions we advised to our client how they should advertise in the future.
Ključne besede:Digital marketing, Web analitics, Google Analytics  


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici