| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Kako približati lutke otrokom v vrtcu
Avtorji:Medenjak, Martina (Avtor)
Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Medenjak_Martina_2019.pdf (2,41 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Z diplomskim delom Kako približati lutke otrokom v vrtcu smo otrokom v vrtcu na drugačen in ustvarjalen način predstavili lutkovno-gledališko predstavo po pravljici Zrcalce, avtorja Gregorja Viteza, ob tem pa smo otrokom pripravili razne dejavnosti v prvem in drugem starostnem obdobju. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, kjer smo raziskovali, kakšno vlogo imajo lutke v predšolskem obdobju, prav tako nas je zanimal otrokov razvoj ob igri z lutko. Kot bodoči vzgojitelji smo se poučili o metodah dela z lutkami, prav tako pa tudi o uporabi lutke in vlogo vzgojitelja v lutkovnem procesu. Skozi celotno diplomsko delo smo se poučevali o pozitivnih lastnostih lutk v pedagoškem delu. Seznanili smo se, kako dobro je lutko uporabljati v vrtcu, saj otrok v nas takrat vidi več oseb hkrati in kar je najpomembnejše, otrok nam začne zaupati. Lutke otrokom omogočajo razvoj na vseh področjih razvoja (kognitivnega, emocionalnega, socialnega in gibalnega). Z lutkovno dejavnostjo otrokom spodbujamo domišljijo in jih usmerjamo k ustvarjalnosti. Zavedamo se, kako pomembno vlogo ima igra v otrokovem življenju in z opazovanjem igre z lutko lahko vzgojitelj oz. starš opazi čustvene motnje oz. notranje težave, o katerih je otrok spregovoril z lutko. Lutka na roki predstavlja otroku novo osebo, njegovega prijatelja, ki je z njim vedno in tako otrok lažje sprejme nova pravila, stališča, norme in prijatelje ... Po teoretičnem delu pa sledi praktični del, kjer smo opisovali izdelavo lutk in scene za lutkovno-gledališko predstavo, ki smo jo odigrali otrokom v vrtcu. Prav tako smo opisali izvedene dejavnosti, ki smo jih izvedli v prvem in drugem starostnem obdobju.
Ključne besede:lutke, otrok, igra, vzgojitelj, domišljija, razvoj
Leto izida:2019
Založnik:[M. Medenjak]
Izvor:Maribor
UDK:792.97:373.2(043.2)
COBISS_ID:24484104 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LLR7YCI3
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:141
Število prenosov:18
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:How to attract kindergarten children's attention to puppets
Opis:The diploma thesis How to attract kindergarten children’s attention to puppets enabled us to present a puppets theatre play to kindergarten children in a different and more creative manner by preparing various activities in the first and second age group. The play is titled Mirror and was written by Gregor Vitez. This diploma thesis has theoretical part, in which we researched the roll of puppets in pre-school period. In addition, we were interested in child’s development while playing with a puppet. As future kindergarten teachers we educated ourselves on different work methods with puppets as well as on the puppet use and the role of the teacher in this process. Throughout the entire diploma thesis, we educated ourselves on positive puppet characteristics in the pedagogical work. We researched the best manner to use puppets in kindergarten, since a child sees us multiple persons and begins to trust us in that period. Puppets enable development in various fields (cognitive, emotional, social and movement). Also, puppet activity encourages imagination and creativity by children. We are aware of the importance of play in child’s life; by observing a child at play the teacher or the parent can notice emotional problems or inner difficulties about which the child speaks with the puppet. A hand puppet represents a new person, a new friend who is always there, to the child. In such a manner it is easier to accept new rules, standpoints, norms, friends etc. In the empirical part we were observing the production of puppets and the scene for the puppet theatre play, which was performed to kindergarten children. Furthermore, the activities in the first and second age group are described.
Ključne besede:puppets, child, play, kindergarten teacher, imagination, development


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici