| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uporaba IKT pri pouku tehnike in tehnologije
Avtorji:Mravljak, Alenka (Avtor)
Ploj Virtič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Mravljak_Alenka_2019.pdf (3,91 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Informacijsko-komunikacijska tehnologija nas v današnjem času spremlja na vsakem koraku. Z njo odraščajo tudi naši učenci. Njim so IKT naprave zato še bolj blizu. Na taka dejstva moramo biti učitelji v šoli pripravljeni. Učitelji se moramo na področju uporabe IKT nenehno izobraževati. Naše okolje (domače in delovno) nam ponuja veliko izobraževalnih možnosti, le izkoristiti jih moramo. Če se izobražujemo samostojno, sta tempo in tema prilagojena učitelju. Lahko se poslužujemo seminarjev, ki so na voljo, ali pa vključujemo v projekte, ki jih razpišejo izobraževalni zavodi in ministrstvo. V okviru diplomske naloge sem poiskala, kateri seminarji in projekti so se izvajali v slovenskem izobraževalnem prostoru, in smo se jih učitelji lahko udeležili. Na spletu imamo veliko aplikacij in programov, ki se nam ponujajo v uporabo pri pouku. Izbrala sem nekaj programov, ki so za delo v razredu najbolj zanimivi. Opisala sem delo učitelja s programi in s primeri podala njihovo uporabo pri pouku tehnike in tehnologije v osnovni šoli. Nekaj programov tudi sama redno uporabljam pri pouku. Pri danih primerih sem ugotovila, da je delo v razredu z mobilnimi napravami pestro, učenci pa so aktivni pri iskanju rešitev za dane naloge. Predvidela sem, katere aplikacije so takšne, da z njimi samostojno ustvarjajo tudi učenci. Tako lahko zagotovimo, da so v učni uri vsi prisotni aktivni. Učitelj pa mora razmisliti, koliko, kdaj in kje bo omogočil učencem delo z mobilnimi napravami, saj je primarna učiteljeva skrb osvojitev učnih ciljev in standardov znanja.
Ključne besede:tehnika in tehnologija, informacijska-komunikacijska tehnologija, mobilne naprave, uporaba IKT pri pouku, uporaba mobilnih naprav pri pouku, programi pri pouku, aplikacije pri pouku.
Leto izida:2019
Založnik:[A. Mravljak]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:62:004(043.2)
COBISS_ID:24418056 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WO9ZEB68
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:196
Število prenosov:51
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of ICT in teaching technics and technology
Opis:Information and communication technology is increasingly integrated in many aspects of our daily lives. Our students are growing up with it and they are quickly becoming more comfortable with it. ICT tools are very popular among students, therefore teachers must be prepared for such challenges. The pace of development dictates us, teachers, that we need to educate ourselves. Our environment (home and work) offers us a lot of educational opportunities, so we have to take advantage of them. If we study independently, the tempo and the theme are adapted to the teacher. But we can participate in seminars which are available, or we can participate in projects published by educational institutions and the ministry. Within my diploma research, I wanted to know what seminars and projects had been organized in the Slovenian educational area, and if the teachers could attend them. There are many ICT tools and applications that can be effectively used in the classroom. I chose some of them that are the most interesting for schoolwork. I described the teacher's work with the new tools focused on how to improve learning. I gave some examples of their use in teaching Technics and technology in primary school. I also use some of them in my classroom. In my examples, I found out that working with mobiles in the classroom is very interesting for pupils. They are active in finding solutions to given tasks. I predicted which aplications are such that inspire students to be innovative and creative. I noticed that all the pupils in the classroom were active. But the teacher has to decide how, when and where the students will be allowed to work with mobile phones in the classroom because the basic teacher's concern is still to achieve learning objectives and standards.
Ključne besede:technics and technology, information communication technology, mobile devices, use of ICT in the classroom, use of mobile devices in the classroom, classroom tools, classroom applications.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici