SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv didaktičnih iger na sopomenke v 4. in 5. razredu
Avtorji:Rot, Nika (Avtor)
Ropič Kop, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Rot_Nika_2019.pdf (1,25 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V sklopu magistrske naloge smo preučevali napredek v obsegu besedišča sopomenk učencev 4. in 5. razreda na osnovni šoli, in sicer s pomočjo lastnih didaktičnih iger. Naš glavni namen je bil preveriti, ali dva- do trikratna tedenska uporaba didaktičnih iger na začetku ali ob koncu učne ure pozitivno vpliva na obseg njihovega besedišča. Prvo preverjanje poznavanja sopomenk smo izvedli v začetku meseca februarja; v njem je sodelovalo 100 učencev iz obeh razredov. Drugo preverjanje smo izvedli ob koncu meseca aprila in v njem je sodelovalo 98 učencev. Med prvim in drugim preverjanjem so učenci 4. A in 5. A razreda pri pouku uporabljali izdelane didaktične igre, medtem ko učenci 4. B in 5. B razreda didaktičnih iger niso bili deležni. Rezultati so glede na skupino med prvim in drugim preverjanjem pokazali velike razlike v prid skupine, ki je izvajala didaktične igre. Pokazale so se tudi razlike v številu doseženih točk glede na zahtevnost naloge po Bloomovi taksonomiji (poznavanje, razumevanje in uporaba).
Ključne besede:govorni razvoj, besedni zaklad, sopomenke, didaktične igre
Leto izida:2019
Založnik:[N. Rot]
Izvor:Maribo
UDK:81\'373.421:792.28(043.2)
COBISS_ID:24455944 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:73
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effect of didactic games on the size of the vocabulary of synonyms in 4th and 5th grade
Opis:The master's thesis studies the progress in the vocabulary of synonyms of the pupils of the 4th and 5th grade of elementary school through the use of didactic games. The main purpose was to check whether the use of didactic games at the beginning or at the end of the lesson two to three times per week has a positive effect on the size of their vocabulary of synonyms. The first test of the vocabulary of synonyms was done at the beginning of February and the second test at the end of April. 97 pupils participated in the study in total. Between the first and the second test, the pupils of classes 4. A and 5. A played didactic games, while classes 4. B and 5. B pupils did not. The results of the first and second test have shown significant differences in the size of the vocabulary of synonyms in favour of the classes who played didactic games. There were also significant differences in the number of points achieved considering the complexity of the task according to Bloom's taxonomy (knowledge, understanding and use).
Ključne besede:language development, vocabulary, synonyms, didactic games


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici