SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uporaba grafičnih pogonov za prvoosebne simulacije
Avtorji:Šmerc, Srečko (Avtor)
Kolmanič, Simon (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Smerc_Srecko_2019.pdf (2,48 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi smo najprej na kratko predstavili grafični pogon Unity3D in program Blender. Nato smo razložili, kaj je modeliranje z uporabo agentov ter kje se uporablja. Pokazali smo izdelavo posameznih elementov v programu Blender, ki smo jih kasneje združili v stavbo. Za tem je prikazana izdelava simulacije evakuacije v grafičnem pogonu Unity3D, njeno delovanje ter nato tudi testiranje le-te.
Ključne besede:Grafični pogon Unity3D, simulacija, varnost, agent
Leto izida:2019
Založnik:S. Šmerc
Izvor:[Maribor
UDK:004.925(043.2)
COBISS_ID:22168854 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:518
Število prenosov:49
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of game engines for the first- person simulations
Opis:At the beginning of this thesis, we shortly described the game engine Unity3D and the modelling program Blender. Then we defined what agent-based modelling is and where it is used. We then demonstrated the process of putting together some basic elements, which we later used to construct the building. After that we showed the process of constructing the simulation in the Unity3D, how the simulation actually works and the tests we ran in it.
Ključne besede:Unity3D game engine, simulation, safety, agent


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici