SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza zadovoljstva tujih gostov v Zdravilišču Radenci
Avtorji:Černoga, Gregor (Avtor)
Vojinović, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cernoga_Gregor_2019.pdf (511,64 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Turizem je hitrorastoča dejavnost po vsem svetu, ki vsebuje gospodarske, okoljske in kulturne vidike, ki igrajo pomembno vlogo pri spodbujanju potrošnje in trgovine. Zaradi kompleksnosti panoge so v turizmu potrošniki, gostje še posebej pozorni na kakovost storitev, ki so jih deležni, zato se od zaposlenih v turističnem sektorju pričakuje, da kot izvajalci storitev gostu pričarajo srečo in zadovoljstvo. Še posebej je to opazno v zdraviliški dejavnosti, s katero se ukvarjajo tudi Zdravilišče Radenci, kjer so zaposleni največ v stiku z gosti, hkrati pa jim ponujajo cel sklop različnih storitev, s čimer vprašanje zadovoljstva gostov postane veliko bolj kompleksno. Zatorej gostoljubje obstane le tako, da se gosta vedno postavi na prvo mesto, kljub temu da je pod vprašajem še tako obrobna operativna zadeva ali načrt. V magistrskem delu smo naredili raziskavo zadovoljstva tujih gostov. Podatke smo pridobivali z anketnim vprašalnikom, ki smo jih pri analiziranju rezultatov obdelali z različnimi statističnimi kazalniki, kot so povprečje, mediana, standardni odklon, najnižja in najvišja vrednost ter frekvence in relativne frekvence (odstotki). Za preverjanje hipotez smo uporabili korelacijsko analizo za ugotavljanje povezanosti med spremenljivkami, regresijsko analizo za ugotavljanje vpliva med spremenljivkami ter t-test za neodvisne vzorce za ugotavljanje razlik med povprečji dveh skupin anketirancev. Narejena raziskava je prikazala aktualno stanje zadovoljstva gostov v Zdravilišču Radenci. Podjetju smo s tem prikazali prednosti in slabosti v ponudbi, s čimer smo jim dali iztočnice za načrtovanje njihovih aktivnosti v prihodnosti.
Ključne besede:Turizem, zadovoljstvo gostov, zdraviliška dejavnost, Zdravilišče Radenci
Leto izida:2019
Izvor:Maribor
UDK:338.48-6:640.4:615.838(497.4 Radenci)(043.2)
COBISS_ID:2048295507  Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Število ogledov:51
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of international guests´ satisfaction at the Radenci health resort
Opis:Over the decades, tourism has experienced continued growth and has become one of the fastest growing economic sectors in the world. Tourism has major impact on the economy, environment, culture and society and plays an important role in promoting and encouraging consumption and trade. Tourism is a complex, multidimensional service industry where customers, or rather guests, pay particular attention to the quality of services they receive, and expect from the hospitality and tourism staff who provide these services to understand, meet or exceed their expectations. This is particularly true for the health resort industry in which the Radenci Health Resort boasts a long-standing tradition. Resort staff members are constantly in contact with the guests of the resort and provide them with a range of services, which brings the issue of customer satisfaction to a new, more complex level. Thus, to succeed in hospitality, a customer or a guest should be put first - even if this means putting at stake the most insignificant operational issue or a plan. The present master’s thesis aimed to investigate the level of satisfaction of foreign guests in the Radenci Hotel Resort. To this end, we collected data by means of a survey and analysed them by using a range of statistical indicators, including the mean, the median, the standard deviation, the minimum and maximum values, the frequencies and relative frequencies (percentages). Furthermore, under the hypothesis testing exercise, we used the correlation analysis to assess the relationship or association between the selected variables, and the regression analysis to identify the impact of independent variables on dependent variables; we applied the t-test to independent samples in order to determine whether there were any differences in the means of the two selected groups of respondents. The conducted analysis serves to shed light on the current state of guest satisfaction in the Radenci Health Resort. As the analysis identifies the strengths and weaknesses of the health resort offer in place, it invites the management to consider future action for performance improvement and supports future decision making.
Ključne besede:tourism industry, guest satisfaction, health resort industry, Radenci Health Resort


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici