SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Gozdna pedagogika – primer dobre prakse v 3. razredu 2. osnovne šole Slovenska Bistrica
Avtorji:Černelič, Klavdija (Avtor)
Rajšp, Martina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cernelic_Klavdija_2019.pdf (6,65 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrska naloga Gozdna pedagogika – primer dobre prakse v 3. razredu 2. osnovne šole Slovenska Bistrica je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Vsak od njiju je zaključena celota, se pa med seboj dopolnjujeta in nadgrajujeta. Teoretični del sestavljajo štirje sklopi, ki utemeljujejo in pojasnjujejo raziskovalni problem – učno uro gozdne pedagogike. V pedagoškem sklopu sta tako podrobneje opredeljeni gozdna pedagogika ter njena povezava z učnim načrtom za pouk spoznavanja okolja. V psihološkem sklopu so predstavljene značilnosti osemletnikov, opisuje pa njihov telesni, spoznavni, čustveno-osebnostni in socialni razvoj. V tretjem sklopu je predstavljen gozd kot življenjski prostor. Sklop obravnava drevo kot osnovni gradnik gozda, opisuje pomen gozda in njegovo vlogo ter poudarja njegovo slojevitost. Posebej je opisan gozd Črnec, v katerem je potekal praktični del magistrske naloge. Gozd Črnec leži na področju Slovenske Bistrice, zato je področje opisano v geografskem sklopu, v katerem je podrobneje predstavljena 2. osnovna šola Slovenska Bistrica in 3. b razred (ta je predstavljal vzorec v praktičnem delu naloge). V praktičnem delu magistrske naloge je predstavljena podrobna učna priprava. Ta del vsebuje tudi opis poteka dela in evalvacijo učne ure gozdne pedagogike v tretjem razredu osnovne šole. Prinaša ugotovitev, da ima učitelj pri načrtovanju in pripravi učne ure gozdne pedagogike zahtevno nalogo, ki mu lahko vzame veliko časa, vendar so zato učenci pri takih urah miselno in telesno bolj aktivni, imajo več svobode pri gibanju, več motivacije, so ustvarjalni, samoiniciativni in imajo veliko željo po raziskovanju. Neposredni stik z naravo jim omogoča pozitivno izkušnjo, povečuje pa tudi njihovo skrb za okolje in njegovo ohranjenost.
Ključne besede:gozdna pedagogika, gozd Črnec, spoznavanje okolja, tretji razred
Leto izida:2019
Založnik:[K. Černelič]
Izvor:Maribor
UDK:373.3:5(043.2)
COBISS_ID:24429576 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:101
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Forest pedagogics – the best practise example in 3rd class of »2. Primary school of Slovenska Bistrica«
Opis:The master's thesis Forest Pedagogics – the best practise example in 3rd class of »2. Primary school of Slovenska Bistrica« consists of theoretical and practical part. Each of them is a closed unit, and both are mutually complementary and upgraded. The theoretical part consists of four parts which substantiate and explain the research problem – the practical lesson of the forest pedagogy. The term forest pedagogy is defined in detail in the pedagogical part as well as its connection with the school curriculum of the Nature study. In the psychological part the charecteristcs of eight-year old pupils are described, including their physical, cognitive, emotional and social develepoment. The forest is presented in the third part as a habitat. It focuses on the tree as the basic cornstone of the forest, describing the meaning of the forest and its part as well as emphasizing its stratification. The Črnec forest in which the practical part of the thesis took place is seperately described. The forest is located in the area of Slovenska Bistrica, therefore it is described in the geographical part which covers »2. Primary school of Slovenska Bistrica« and its 3.b class (which was the sample class). In the practical part a detailed lesson plan is presented. This part concludes the description of the work process and the evaluation of the lesson plan of the forest pedagogy in 3rd class of primary school. It was concluded that the teacher has got a demanding and time-consuming task at planning the lesson plan of forest pedagogy. However, during these lessons pupils are physically and mentally more active, creative, motivated, self-initiative, and they have a great desire for research and freedom of movement. The direct connection with nature is providing them with a positive experience and increases their care for the preservation of the environment.
Ključne besede:forest pedagogy, the Črnec forest, Nature study, 3rd class


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici