SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uporaba samostalnika pri otrocih s polževim vsadkom
Avtorji:Cvišić, Aleksandra (Avtor)
Globačnik, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Cvisic_Aleksandra_2018.pdf (1,75 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Cilji magistrske naloge je preveriti, ali otroci, ki so uporabniki polževega vsadka znajo pravilno uporabljati samostalnik ter ugotoviti, ali različni dejavniki, kot so čas in vzrok oglušelosti, starost ob vstavitvi ter vrsta polževega vsadka, vplivajo na uporabo samostalnika pri otrocih, ki imajo polžev vsadek. V vzorec testirancev je bilo zajetih 15 otrok v starosti od 6. do 16. leta. Vsi so uporabniki polževega vsadka. Vzorec je dokaj majhen, ampak zajema večino otrok v omenjeni starosti, ki so bili operirani v Mariboru. Zaradi majhnosti vzorca so ugotovitve s težavo posplošene na celotno populacijo, temveč veljajo le za otroke, ki so zajeti v raziskavo. Rezultati raziskave so pokazali, da glede na spol ni razlike pri uporabi samostalnika pri otrocih s polževim vsadkom. Razlike se opazijo glede na starost otrok in čas vstavitve polževega vsadka.
Ključne besede:gluhi učenci, polžev vsadek, uporaba samostalnika
Leto izida:2018
Založnik:[A. Cvišić]
Izvor:Maribor
UDK:376-056.263(043.2)
COBISS_ID:24335624 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:99
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of nouns by students with cochlear implant
Opis:The aim of the master's thesis is to check whether children who are using the cochlear implant are able to use the noun properly and to determine whether various factors, such as time and cause of deafness, age at implantation, type of cochlear implant, affect the use of noun in children with cochlear implant. The sample of test subjects included 15 children aged 6 to 16 years. They are all users of the cochlear implant. The sample is fairly small, but covers most of the children of the aforementioned age who were implanted in Maribor. Because of the small size of the sample, the findings are difficult to generalize to the whole population, and can be applied only to the children included in the survey. The results of the study showed that according to gender, there is no difference in the use of the noun in children with cochlear implants. Differences are observed according to the age of children and the time of implantation of the cochlear implant.
Ključne besede:deaf pupils, cochlear implant, use of noun


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici