| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Izdelava vtičnika za proceduralno generiranje mesta v programskem orodju za 3D modeliranje Autodesk Maya
Avtorji:ID Stošić, Tadej (Avtor)
ID Mongus, Domen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Šumak, Boštjan (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Stosic_Tadej_2018.pdf (3,84 MB)
MD5: DA1F1468B66B141DC9EB3B65EAA64B2A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu obravnavamo tehnike proceduralnega generiranja vsebine in njihovo uporabo za opis objektov iz resničnega sveta. Iz teoretičnega vidika zato podrobneje predstavimo metodo L-Sistemov ter pristop s sestavljanjem ploščic in opišemo sam postopek implementacije vtičnika za generiranje mesta. Rezultate naše implementacije analiziramo iz vidika časovne zahtevnosti in natančnosti. Na tej osnovi lahko potrdimo dejstvo, da je uporaba takšnih pristopov, v primerjavi s tradicionalnim digitalnim kiparjenjem, hitra in preprosta. Vseeno pa je izvedba takšnega algoritma časovno zahtevna, njegova implementacija pa zahteva veliko znanja o problemu, ki ga rešujemo. Domensko znanje namreč bistveno pripomore k natančnosti izvedbe.
Ključne besede:proceduralno modeliranje, računalniška geometrija, vizualizacija, modeliranje mest
Leto izida:2018
Založnik:T. Stošić
Izvor:[Maribor
UDK:004.925.8(043.2)
COBISS.SI-ID:22016790 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LOE257XR
Datum objave v DKUM:21.12.2018
Število ogledov:565
Število prenosov:117
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:01.12.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of plug-in for procedural generated city for 3D computer graphics software Autodesk Maya
Opis:This thesis focuses on techniques for procedural generation of digital content and their usage for description of real-world objects. For this purpose, it thoroughly covers approaches that based on L-System and tiling techniques as well as their implementation in a form of a plug-in that allows for the generation of virtual cities. The obtained results are analyzed in terms of time complexity and accuracy. Here, we once more confirm that using procedural algorithms for 3D modeling is faster than traditional 3D modeling techniques. However, the development process of such algorithms is significantly lengthier in time and requires extensive knowledge of the problem, we are trying to solve, as domain knowledge considerably contributes to the precision of the execution.
Ključne besede:procedural modeling, computer gometry, visualization, city modeling


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici