SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Povezanost gibalne dejavnosti študentk in uporabe aplikacij za spremljanje gibalne dejavnosti
Avtorji:Lasnik, Nelly (Avtor)
Matejek, Črtomir (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lasnik_Nelly_2018.pdf (1,62 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen raziskave je bil ugotoviti, ali študentke uporabljajo aplikacije za spremljanje in spodbujanje gibalne dejavnosti ter raziskati vzroke in motive za uporabo le-teh. Prav tako smo želeli ugotoviti s katerimi gibalnimi dejavnostmi se študentke najpogosteje ukvarjajo, kako pogosto so gibalno dejavne in raziskati povezanost med gibalno dejavnostjo študentk in uporabo aplikacij za spremljanje in spodbujanje gibalne dejavnosti. V raziskavo je bilo vključenih 177 študentk iz celotne Slovenije, starih med 19 in 29 let. Podatke o dejavnosti študentk in uporabi aplikacij za spremljanje le-te smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Študentke so vprašalnik izpolnjevale preko spleta. Zbrane podatke smo obdelali z računalniškim programom SPSS Statistic 21.0 v okolju Windows. Povezanost gibalne dejavnosti študentk in uporabe aplikacij za spremljanje gibalne dejavnosti smo natančneje opredelili s Hi-kvadrat preizkusom. Rezultati raziskave so pokazali, da je stopnja gibalne dejavnosti študentk dokaj visoka. Večina študentk se z gibalno dejavnostjo ukvarja že od osnovne šole naprej, poleg tega se gibalno udejstvujejo vsaj dvakrat na teden, bolj pogosto se ukvarjajo z individualno gibalno dejavnostjo. Pri gibalni dejavnosti sicer večina anketiranih aplikacij ne uporablja. Kot najpogostejši vzrok neuporabe aplikacij navajajo, da jih naprava in samo delovanje aplikacije ovira pri gibalni dejavnosti. Medtem pa kot najpogostejši vzrok uporabe aplikacij navajajo predvsem dejstvo, da jim uporaba aplikacij omogoča spremljanje številnih parametrov, ki zagotavljajo varno, nadzorovano in učinkovito vadbo, ki pozitivno učinkuje na zdravje in splošno telesno pripravljenost vadečih.
Ključne besede:gibanje, tehnologija, mladi, nadzorovane aktivnosti, naprave
Leto izida:2018
Založnik:[N. Lasnik]
Izvor:Maribor
UDK:373.3(043.2):796
COBISS_ID:24271368 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:67
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Connections between the physical activity of students and the usage of applications for physical activity monitoring
Opis:The aim of our research was to determine whether female students use applications for monitoring and promoting physical activity and to research the reasons and motives for using them. We wanted to examine which physical activities are most frequently used among them, how often they are active and to explore the relationship between physical activity of students and the use of applications for monitoring and promoting physical activity. The study involved 177 female students from all over Slovenia, aged between 19 and 29 years. We obtained data on students' activity and use of monitoring applications through a survey questionnaire. Students filled in an online questionnaire. The collected data was processed with the SPSS Statistic 21.0 software in Windows. The relationship between the students' physical activities and the use of physical activity monitoring applications was defined more precisely by the Hi-square test. The results of the research showed that the level of student physical activity is fairly high. Most of the active students are engaged in physical activity from elementary school on. They are active at least twice a week and more often they engage in individual activities. While being active, most of the surveyed participants do not use any applications for monitoring and promoting physical activity. As the most common cause of non-use of applications, they indicate that the device and the application itself are an obstacle to the movement. In the meantime, as the most common cause of application use, they state that the use of applications allows them to monitor several parameters which provide a safe, controlled and effective exercise that has a positive impact on health and overall fitness of the participants
Ključne besede:movement, technology, youth, controlled activities, gadges


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici