| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Telesne lutke kot spodbujevalec pozitivne samopodobe pri predšolskih otrocih
Avtorji:ID Gjerek, Katja (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Licardo, Marta (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Gjerek_Katja_2018.pdf (1,71 MB)
MD5: 3E285C88BADF35828694B652FECD6EF1
PID: 20.500.12556/dkum/cc63ff62-d677-4a6c-ace8-554e8d53dbe4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo želeli prikazati, da lahko tudi prek telesnih lutk vplivamo na pozitivno samopodobo pri otrocih. V teoretičnem delu smo se posvetili obrazložitvi igre, njenemu pomenu in oblikam. Podrobneje smo razčlenili simbolno igro, ali z drugimi besedami, igro vlog. Obrazložili smo pomen lutk za razvoj otrok ter našteli lutkovne tehnike in metode dela z lutkami. Pozornost smo namenili tudi samopodobi, znakom pozitivne in negativne samopodobe ter vzgojiteljevi vlogi pri spodbujanju pozitivne samopodobe. V praktičnem delu smo teoretična izhodišča preizkusili v praksi. S pomočjo šestih priprav smo otroke spodbudili k razmišljanju o lutkah in o sebi. Z otroki smo izdelovali telesne lutke, z njimi plesali, se pogovarjali ter opazovali in primerjali. Spodbudili smo jih k ustvarjanju zgodbice in izpolnitvi svoje osebne izkaznice.
Ključne besede:Otroška igra, simbolna igra, telesna lutka, pozitivna samopodoba
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Gjerek]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-72845 Novo okno
UDK:373.2:688.721.27(043.2)
COBISS.SI-ID:24391944 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:F5UYFPRA
Datum objave v DKUM:18.02.2019
Število ogledov:1611
Število prenosov:189
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.11.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Body puppets as the positive self-esteem promoters at preschoolers
Opis:In this diploma thesis we want to present, how to influence positive self-esteem at children with the help of body puppets. The theoretical part is dedicated to the explanation of games, their meaning and types. We discuss symbolical game in detail. This game is also called a role play. We explain the meaning of puppets for the development of children. We mention puppet techniques and methods. We describe positive and negative aspects of self–esteem. We give emphasis to positive self-esteem, as well as the educator’s role at boosting it. In the empirical part we tried out theoretical statements. We made six lesson preparations and we influenced children to think about themselves and the puppets. We made together with the children the body puppets, we danced with them, had a discussion and comparison. We influenced children to make stories and to complete their personal identification card.
Ključne besede:Children’s games, symbolical play, body puppet, positive self-esteem


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici