SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Oral Assessment of English in the Third Cycle of Slovene Elementary Schools
Avtorji:Pobežin, Martin (Avtor)
Javornik Krečič, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Plemenitaš, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Hempkin, Kirsten Margaret (Komentor)
Datoteke:Gradivo nima datotek. Gradivo je morda fizično dosegljivo v knjižnici fakultete, zalogo lahko preverite v COBISS-u. Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:The thesis Oral Assessment of English in the Third Cycle of Slovene Elementary Schools consists of two sections – theoretical and empirical. The aim of the former was to analyse the various factors that contribute to successful oral assessment. Oral assessment differs from others in its execution, since it is conveyed by word of mouth. This creates authentic communication between the two groups of participants – learners and the teacher. However, both have to fulfil their roles. Firstly, the learners’ task is to prepare well for the assessment and act respectfully towards the assessor. Secondly, the teacher must produce adequate criteria and tasks which meet the principles of reliability and validity. In the empirical section, we present how the oral assessment of English is executed in the third cycle of Slovene elementary schools by examining two groups of participants – teachers of English and third-cycle learners. It was established that learners prefer oral assessment, whereas teachers either remained undecided or claimed that they preferred written assessment. The general dislike of the oral form among teachers can be explained by their observations about lack of time. Consequently, many learners reported the common use of writing of the answers as a form of oral assessment, whereas the majority of teachers denied such claims. Interviews and presentations remain the two most commonly used forms of oral assessment; in addition, they are also the most popular among both groups of participants. All in all, a significant body of the learners claimed they would not change anything about the current process of oral assessment, which suggests that many curricular elements are adequately selected and executed.
Ključne besede:oral assessment, learners, teacher, English, elementary school
Leto izida:2018
Založnik:[M. Pobežin]
Izvor:Maribor
UDK:811.111:37.02(043.2)
URN:URN:SI:UM:DK:2OGKQGKP
COBISS_ID:24268040 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:109
Število prenosov:0
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Ustno ocenjevanje angleščine v tretji triadi slovenskih osnovnih šol
Opis:Zaključno delo Ustno ocenjevanje angleščine v tretji triadi slovenskih osnovnih šol je sestavljeno iz dveh delov – teoretičnega in empiričnega. Namen prvega je bil analizirati različne dejavnike, ki pripomorejo k uspešnemu procesu ustnega ocenjevanja. Ustni način se od ostalih razlikuje v svoji izvedbi, saj je nujna prisotnost govora. To ustvari pristno komunikacijo med dvema skupinama udeležencev – učenci in učiteljem. Obe morata izpolniti svoje vloge, namreč naloga učencev je, da se temeljito pripravijo na ocenjevanje in, da vzdržujejo spoštljiv odnos do ocenjevalca, medtem ko morajo učitelji pripraviti primerne ocenjevalne kriterije in naloge, ki izpolnijo zahteve zanesljivosti in veljavnosti. V empiričnem delu smo skozi analizo odgovorov učiteljev angleščine in učencev tretje triade predstavili, kako je ustno ocenjevanje angleščine izpeljano v tretji triadi slovenskih osnovnih šol. Ugotovili smo, da je med učenci v večini najbolj priljubljeno ustno ocenjevanje, medtem ko so učitelji v največjem deležu ostali neodločeni ali pa celo izrazili večjo priljubljenost pisnega ocenjevanja. Splošen odpor učiteljev do ustnega načina ocenjevanja lahko razložimo z njihovo pripombo o pomanjkanju časa. Posledično so mnogi učenci poročali o pogosti uporabi zapisovanja odgovorov v pisni obliki kot obliko ustnega ocenjevanja, medtem ko je večina učiteljev to zanikala. Intervju in predstavitev ostajata dve najpogosteje uporabljeni obliki ustnega ocenjevanja, zraven tega sta tudi najbolj priljubljeni tako med učenci kot učitelji. Pomememben delež učencev je trdil, da ni ničesar, kar bi sami spremenili pri obstoječem procesu ustnega ocenjevanja angleščine. To nam pove, da so mnogi kurikularni elementi primerno zastavljeni in izpeljani.
Ključne besede:ustno ocenjevanje, učenci, učitelj, angleščina, osnovna šola


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici