| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Rast b2b segmenta poslovanja na internetu na primeru storitvenega podjetja
Avtorji:Horvat, Matej (Avtor)
Bradač Hojnik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Horvat_Matej_2019.pdf (751,45 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Danes so podjetja, ki ne rastejo dolgoročno, obsojena na propad ali životarjenje. Rast lahko podjetja dosegajo na različne načine in na različnih področjih njihovega poslovanja. Na primeru podjetja H.B.C. d.o.o. smo preučili zmožnost in pripravljenost podjetja na rast internetne prodaje pri B2B kupcih. Podjetje na spletu prodaja svoje izdelke, med drugim tudi svojim stalnim poslovnim partnerjem. Na le-teh želi podjetje graditi svojo nadaljnjo rast. Ocenjujejo namreč, da so stroški pridobitve novih strank in stroški, ki so potrebni za ohranitev že obstoječih strank, na tem segmentu najbolj smotrno porabljeni. V podjetju H.B.C. d.o.o. smo analizirali trenutno stanje in pripravljenost platforme za morebitno prihodnjo rast ter preučili strategije in taktike, ki jih podjetje trenutno uporablja za zagotavljanje te rasti. Ugotovljeno je bilo, da je podjetje na dobri poti, a kljub temu ima možnost za optimiziranje svojih akvizicijskih kanalov. Predlagali smo tudi nekaj specifičnih taktik, ki jih lahko podjetje nemudoma vpelje.
Ključne besede:rast, internetna prodaja, b2b prodaja, H.B.C. d.o.o., spletni marketing, SEO optimizacija, akvizicija novih strank
Leto izida:2018
Založnik:[M. Horvat]
Izvor:Maribor
UDK:005.4
COBISS_ID:13345564 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:T8WJSNBV
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:133
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Growth of b2b segment on web of a service compnay
Opis:Nowadays, companies that don't pursue growth, are doomed to fail in the long term. But the means how to achieve this growth can be different, as can the key business areas of the said growth. In the case of H.B.C. d.o.o. company, we examined the current state of affairs and how the foundations of the company's platform are prepared for the growth in the future. The company uses it's web shop to sell it's products, among others to it's constant business partners, which the company deemed to be best suitable to build it's growth upon them. The company deducted the costs of acquiring new long term business partners and also the costs of keeping the exisiting ones provide the best return on investment. In the case of H.B.C. d.o.o. we examined the company's current strategies and tactics, used to provide the growth. We concluded that the company is doing a good job, but still has room for improvement in specific areas of their marketing and acqusition funnel. We also suggested some new tactics or improvements of the existing ones, that the company can implement immidiately.
Ključne besede:growth, e-commerce sales, b2b sales, H.B.C. d.o.o., internet marketing, SEO optimisation, acquisition of new clients


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici