SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza sistema e-Naročanja na specialistične ambulantne preglede v Univerzitetni kliniki za pljučne bolezni in alergijo Golnik
Avtorji:Jerman, Anže (Avtor)
Balantič, Zvonko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Fležar, Matjaž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Jerman_Anze_2018.pdf (3,06 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Slovenija je v letu 2017 področju zdravstva uvedla enotno informacijsko rešitev, ki jo predstavljata e-Napotnica in sistem e-Naročanja. Z e-Napotnico bolnikom ni več treba pošiljati papirnatih zelenih obrazcev, zdravstvenim delavcem v službah za naročanje pa informacij iz napotne listine ni več potrebno ročno vnašati v bolnišnični informacijski sistem, saj so vsi pomembni podatki že vključeni vanjo. Za ustrezno komunikacijo in »posredovanje« e-Napotnice je vzpostavljen še sistem e-Naročanja, ki pacientom na podlagi seznama izvajalcev zdravstvenih storitev in čakalnih vrst omogoča enostavno naročilo na zdravstveno storitev zgolj z uporabo številke e-Napotnice. Ker sta navedeni storitvi povsem novi, smo želeli uporabo sistema e-Naročanja v letu 2017 preveriti v praksi in sicer na področju Pulmološke ambulante Klinike Golnik. Ugotovili smo, da je bilo v letu 2017 skupno prejetih 8000 naročil, od tega jih je bilo slabih pet odstotkov izvedenih preko sistema e-Naročanja. V uporabi sistema e-Naročanja so predvladovali moški. Povprečna starost moškega, ki je uporabil e-Naročanje, je bila 48 let, ženske pa 44 let. Povezave med dnevi čakanja in tipom naročila nismo uspeli potrditi. V splošnem se je uporaba e-Naročanja med letom povečevala, njeno rast pa pričakujemo tudi v prihodnosti. V čakalnici klinike je bila pacientom razdeljen tudi anketni vprašalnik s pomočjo katerega smo želeli ugotoviti njihovo percepcijo sistema e-Naročanja. 69 % vprašanih je pritrdilo, da so bili pred naročilom v ambulanto seznanjeni z e-Naročanjem, največkrat pa jih je s tem seznanil napotujoči zdravnik.
Ključne besede:e-Naročanje, e-Zdravje, e-Napotnica, Klinika Golnik
Leto izida:2018
Izvor:Kranj
COBISS_ID:8074003 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:73
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of e-ordering system for specialist medical reviews at the University clinic of pulmonary and allergic diseases Golnik
Opis:In 2017, Slovenia introduced a single information solution called e-Reference and the e-Subscription system. With e-Reference patients no longer need to physically send green paper forms to hospitals, and healthcare professionals do not need to manually retype the information from the form to the hospital information system, because all important information is already included on it. For proper communication and "forwarding" of e-Reference, the e-Subscription system has been established. This system enables patients to easily order a health service on the basis of a list of providers of healthcare services only by using the e-Napotnica number. Since these services are completely new, we wanted to check the use of the e-Subscription system in practice. We made the analysis for the Pulmonary clinics in the field of University Clinic of Respiratory and Allergic Diseases Golnik. We found that in 2017, 8,000 orders were received in total, of which less than 5% were made through the e-Subscription system. The use of the e-Subscription system was dominated by men. The average age of a man who used e-Subscription was 48 years and for women, 44 years. We could not confirm links between waiting days and order type. In general, the use of e-Subscription has increased over the course of the year, and its growth is expected in the future. In the clinic waiting room, a questionnaire was also distributed to patients for the purpose of determining their perception of the e-Subscription system. 69% of respondents confirmed that they were acquainted with e-Subscription prior to ordering in the clinic, and most often they were informed by the referring physician.
Ključne besede:e-Subscription, e-Health, e-Reference, Clinic Golnik


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici