SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Primerjava in razvoj pristopov računske inteligence za spletno platformo igre Travian: Kingdoms
Avtorji:Šantl, Mitja (Avtor)
Zamuda, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Santl_Mitja_2018.pdf (2,86 MB)
 
.zip MAG_Santl_Mitja_2018.zip (485,80 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V magistrskem delu se ukvarjamo z nalogo spletnih agentov za igro Travian: Kingdoms. V ta namen razvijemo razširitev za brskalnik, ki deluje v brskalniku Google Chrome in ima sposobnost opravljanja osnovnih akcij v igri, na primer: gradnja, napadanje in trgovanje. Posebno pozornost posvetimo gradnji, kjer želimo poiskati optimalen vrstni red gradbenih nalog. Zaradi kompleksnosti naloge izdelave takega agenta preučimo aplikativnost domene računske inteligence za naš primer. Za spletno platformo igre Travian: Kingdoms tako razvijemo in primerjamo pristope s petimi algoritmi: algoritmom mehke logike, algoritmom diferencialne evolucije, naključnim algoritmom, algoritmom izčrpnega iskanje in požrešnim algoritmom. Na podlagi primerjave rezultatov pristopov ugotovimo, da ima vsak algoritem svoje prednosti in slabosti. V okviru naše naloge se najbolje odreže pristop z algoritmom diferencialne evolucije.
Ključne besede:računska inteligenca, spletni agent, razširitev spletnega brskalnika, računalniška igra Travian: Kingdoms, spletni brskalnik, večkriterijska optimizacija, računska inteligenca
Leto izida:2018
Izvor:Maribor
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:22
Število prenosov:3
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison and development of computational intelligence approaches for web platform of the game Travian: Kingdoms
Opis:In this work, the case of web agents for Travian: Kingdoms game are studied. For this purpose, a browser extension is developed that works in web browser Google Chrome and has an ability to preform basic actions in the game Travian: Kingdoms like build, attack, and trade. Special attention is given to action build, to find an optimal order of building tasks. Due to the complexity of the problem to develop such agent, applicability of the domain of computational intelligence to our case is examined. For web platform of the game Travian: Kingdoms approches using five algorithms are developed and compared: fuzzy logic algorithm, differencial evolution algorithm, a randomized angorithm, algorithm exhaustive search, and greedy algorithm. Based on the comparison of the results we come to conclusion that each of these approaches has its own strong and weak points. In our case the overall winner is differencial evolution algorithm.
Ključne besede:computional intelligence, web bot, browser extension, computer game Travian: Kingdoms, web browser, multi-objective optimization, computional intelligence


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici