| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Nadgradnja učne priprave na projektno učno delo pri pouku slovenščine v srednji šoli
Avtorji:Ferk, Ana (Avtor)
Pulko, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Zemljak Jontes, Melita (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Ferk_Ana_2018.pdf (1,97 MB)
MD5: 6A8B7E5E1A8F84449465A36BD562EFBF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Magistrsko delo Nadgradnja učne priprave na projektno učno delo pri pouku slovenščine v srednji šoli prinaša nov pogled na oblikovanje vzgojno-izobraževalnega procesa pri pouku slovenskega jezika in književnosti v srednji šoli. Ukvarjali smo se z analiziranjem že obstoječe učne priprave na projektno učno delo, ki smo jo v nadaljevanju dopolnili ter izboljšali s sodobnimi učnimi pristopi in strategijami. V teoretičnem delu magistrskega dela smo uporabili opisno oziroma deskriptivno metodo, s katero smo povzeli in oblikovali teoretična dognanja o novejših pristopih k učenju ter o projektnem učnem delu. Praktični del omenjenega magistrskega dela sprva prinaša razčlembo učne priprave na projektno učno delo pri pouku književnosti, ki smo jo uresničili z metodo analize, nadalje pa se naše raziskovanje osredini okoli oblikovanja izboljšane različice učne priprave. V slednjo smo želeli vključiti spoznanja o novih pogledih na učenje in poučevanje (npr. sodelovalno, izkustveno učenje), poleg tega pa smo želeli učni proces zastaviti tako, da vključuje čim več oblik in metod dela, ki dandanes v tradicionalnem pouku niso aktualne. Posodobljeno učno pripravo smo zasnovali z metodama analize in sinteze. Posodobljena in z raznolikimi metodami dela podprta učna priprava je namenjena učiteljem, strokovnjakom, študentom pedagoških smeri in vsem, ki so vključeni v proces vzgoje in izobraževanja, da se kdaj odmaknejo od klasičnega načina poučevanja ter uporabijo razgibano in za učence zanimivo projektno učno delo.
Ključne besede:slovenščina, književnost, projektno učno delo, učna priprava, srednja šola.
Leto izida:2018
Založnik:[A. Ferk]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.321:811.163.6(043.2)
COBISS_ID:24172040 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JHHSXFMV
Število ogledov:580
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.10.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Upgrading of lesson planning to project lessons in the slovene class in secondary school
Opis:The master thesis Upgrading of Lesson Planning to Project Lessons in the Slovene Class in Secondary School brings a new look to the formation of the education process in the classes on Slovene language and literature. The study included the analysis of already existing lesson planning to project lessons (project teaching work). Furthermore, modern learning procedures and strategies were updated and improved. In the theoretical part of the master thesis, the descriptive method was used. Theoretical findings on new approaches to learning and on project study work were summarized and formulated. The practical part of this thesis initially provides an analysis of learning preparation to project teaching work in literature class, which was carried out with the method of analysis, and further, the research focuses on the creation of an improved version of the learning process. In the letter, knowledge about new perspectives on learning and teaching (e.g. collaborative, experience-based learning) was incorporated. In addition, the teaching process should be set up in such a way that it can include as many forms and methods of work that are currently not used in traditional teaching as possible. An updated lesson plan was developed using the synthesis method. A renewed and with diverse methods of work supported lesson planning is intended for teachers, experts, students of pedagogical disciplines and all those who are involved in the process of education, to move away from the classical method of teaching and to use a diverse and for students interesting way of project teaching work.
Ključne besede:Slovene Language, Literature, Project Lessons, Lesson Planning, Secondary School.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici