SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uresničevanje dvojezičnega izobraževanja gluhih otrok v slovenskem šolskem sistemu
Avtorji:Pavlič, Matic (Avtor)
Datoteke:.pdf Slavia_Centralis_2018_Pavlic_Uresnicevanje_dvojezicnega_izobrazevanja_gluhih_otrok_v_slovenskem_solskem_sistemu.pdf (442,24 KB)
 
URL http://www.ff.um.si/dotAsset/73542.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Pristopi k izobraževanju gluhih otrok se razlikujejo glede na učni jezik in vključenost v večinsko okolje. Slovenski izobraževalni sistem ne omogoča vsem gluhim otrokom zadostnega stika s polno zaznavnim jezikom, da bi lahko nemoteno usvojili prvi jezik, v literaturi pa se premalo poudarja nova spoznanja o dvojezičnem oziroma dvomodalnem usvajanju znakovnega in govornega jezika. Oboje predstavlja ta članek, ki se zavzema za popolno uresničitev dvojezičnega izobraževanja gluhih in podaja razloge za tak pristop.
Ključne besede:slovenski znakovni jezik, izobraževanje otrok s posebnimi potrebami, usvajanje jezika, dvojezičnost, polžev vsadek, inkluzija
Leto izida:2018
Št. strani:str. 251-262
Številčenje:št. 2, Letn. 11
ISSN:1855-6302
ISSN pri članku:1855-6302
Licenca:CC BY-NC 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Število ogledov:39
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Slavia Centralis
Založnik:Oddelek za slovanske jezike in književnosti Filozofske fakultete Univerze v Mariboru
ISSN:1855-6302
COBISS.SI-ID:244480000 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Advances in bilingual education for deaf children in Slovenia
Opis:Deaf children may receive different types of education that differ with respect to the language used in class and the degree of inclusion in ordinary school system. In Slovenian schools, the deaf children are not necessarily provided with an input of a fully perceivable language while the professionals do not receive enough updated information about the advances in bilingual and bimodal education of the deaf. This article aims to fill these two gaps and put forth the arguments for above mentioned approach.
Ključne besede:slovenian sign language, deaf children education, language acquisition, bilingualism, cochlear implant, inclusion


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Slavia Centralis

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici