SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Izdelava in uporaba praktičnih izdelkov za obravnavo tematike 'svetloba' na razredni stopnji
Avtorji:Vesenjak, Silvija (Avtor)
Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Vesenjak_Silvija_2018.pdf (8,42 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo Izdelava in uporaba praktičnih izdelkov za obravnavo tematike »svetloba« na razredni stopnji sestavljajo trije deli, ki so med seboj povezani in zaokroženi v celoto – teoretični, empirični in praktični del. Teoretični del je v povezavi z raziskovanim problemom razdeljen na tri sklope: pedagoško-didaktični sklop (pomen praktičnega dela pri predmetu spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehnika), strokovno-naravoslovni sklop (zgodnje učenje naravoslovja, svetloba in njene lastnosti ter obravnava čutila za vid) in psihološki sklop (psihofizične zmožnosti otrok v srednjem in poznem otroštvu). V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, pridobljeni z empirično raziskavo. Ugotovljeno je, da učitelji z učenci v okviru učnih predmetov spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehnika ne izdelujejo izdelkov s področja svetlobe, zato jih kasneje tudi ne uporabijo pri usvajanju novih učnih vsebin. V praktičnem delu so podrobneje predstavljeni praktični izdelki za 3., 4. in 5. razred, vezani na tematiko svetloba ter aktivnosti. Pri vsakem izdelku so navedeni cilji, medpredmetne povezave, materiali in pripomočki ter podroben potek izdelave izdelka s slikovnimi ponazoritvami. V nadaljevanju so predstavljene tudi aktivnosti, vezane na tematiko svetloba za 3., 4. in 5. razred devetletne osnovne šole.
Ključne besede:Osnovna šola, spoznavanje okolja, naravoslovje in tehnika, svetloba, praktični izdelki
Leto izida:2018
Založnik:[S. Vesenjak]
Izvor:Maribor
UDK:373.3(043.2):535
COBISS_ID:24239368 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:69
Število prenosov:23
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The making and use of practical products for treating the topic of 'light' in the first five years of elementary school
Opis:The Master's thesis The making and use of practical products for treating the topic of »light« in the first five years of elementary school consists of three connected parts rounded up into a whole – theoretical, empirical and practical part. In connection with the research problem, the theoretical part is divided into three sets: pedagogical–didactical set (the importance of practical work in the subject Nature Study and Natural Science and Technology), professional-scientific set (early education in science, light and its characteristics and sense of sight) and psychological set (psychophysical abilities of children in middle and late childhood). Results which were gathered with an empirical research are presented in the empirical part. It was established that students do not make products in the field of light within subjects Nature Study and Natural Science and Technology, therefore, they do not use them further on in the adoption of new teaching content. In the practical part, practical products for 3rd, 4th and 5th grade, in connection with the topic of light and activities, are presented in detail. For each product the following is stated: aims, cross-curriculum connections, materials and accessories and a detailed course of making the product with pictures. In the continuation, there are also presented the activities in connection with the topic of light for 3rd, 4th and 5th grade of nine-year elementary school.
Ključne besede:Elementary school, Nature Study and Natural Science and Technology, light, practical products


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici