| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Impact of fear of identity theft and perceived risk on online purchase intention
Avtorji:ID Jordan, Gašper (Avtor)
ID Leskovar, Robert (Avtor)
ID Marič, Miha (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2018_Jordan,_Leskovar,_Maric_Impact_of_Fear_of_Identity_Theft_and_Perceived_Risk_on_Online_Purchase_Intention.pdf (344,28 KB)
MD5: 43E8B5F67EDBB8EE89E23EA3345117BD
PID: 20.500.12556/dkum/ab9524fa-b214-4243-a27c-295980fd5179
 
URL https://content.sciendo.com/view/journals/orga/51/2/article-p146.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Background and Purpose: Online activities are present in almost every aspect of people’s daily lives. Online purchases are also increasing each year and therefore it is important to investigate what influences online purchase intentions. Online purchase intentions are among everything else, influenced by the fear of identity theft and perceived risk. Design/Methodology/Approach: The online survey was conducted among 190 participants from Slovenia. The relations between the constructs of fear of financial losses, fear of reputational damage, perceived risk and online purchase intention were investigated. Results: The research showed that the relations between the constructs of fear of financial losses, fear of reputational damage, perceived risk are positive and the relation between the constructs of perceived risk and online purchase intention were negative. All of the relations were statistically significant. Conclusion: Understanding the impact of fear of identity theft and perceived risk on online purchase intention can be helpful for online sellers, because with these findings they can manage this fear and perceived risk to increase online purchase intention and address the risks accordingly. Online sellers should therefore regard new findings from the field of online sales. If an online store wants to have success in sales, they should consider all sides of customers’ desires as well as their restraints.
Ključne besede:e-commerce, fear of identity theft, online purchase intention
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2018
Št. strani:str. 146-155
Številčenje:Letn. 51, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-72609 Novo okno
ISSN:1318-5454
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:8026643 Novo okno
DOI:10.2478/orga-2018-0007 Novo okno
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LLZFRWXO
Datum objave v DKUM:10.10.2018
Število ogledov:1823
Število prenosov:447
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Skrajšan naslov:Organizacija
Založnik:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.10.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv strahu pred krajo identitete in zaznavo tveganja na namero nakupa prek spleta
Opis:Ozadje in namen: Spletna aktivnosti so del skoraj vsakega vidika vsakodnevnega življenja ljudi. Prav tako se vsako leto povečujejo spletni nakupi, zaradi česar je pomembno proučevati, kaj vpliva na namero nakupa prek spleta. Na namere nakupa prek spleta med drugim vplivata tudi strah pred krajo identitete in zaznavo tveganja. Oblika/Metodologija/Pristop: Spletna raziskava je bila izvedena na vzorcu 190-ih udeležencih iz Slovenije. Povezavemed konstrukti strahu pred finančno izgubo, strahu pred izgubo ugleda, zaznavo tveganja in namero nakupa prek spleta so bile proučevane. Rezultati: Raziskava je pokazala, da so povezave med konstrukti strahu pred finančno izgubo, strahu pred izgubo ugleda in zaznavo tveganja pozitivne ter, da je povezava med konstruktoma zaznave tveganja in namero nakupa prek spleta negativna. Vse povezave so bile statistično značilne. Zaključek: Razumevanje vpliva strahu pred krajo identitete in zaznavo tveganja na namero nakupa prek spleta je lahko koristno za spletne prodajalce, saj lahko s temi ugotovitvami upravljajo ta strah in zaznavo tveganja za povečanje namere nakupa prek spleta in ustrezno obravnavajo tveganja. Spletni prodajalci morajo zato upoštevati nove ugotovitve s področja spletne prodaje. Če si spletna trgovina želi imeti uspešno prodajo, mora upoštevati tako želje uporabnikov kot njihove zadržke..
Ključne besede:e-trgovanje, strah pred krajo identitete, namera nakupa prek spleta, zaznava tveganja, SEM


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici