| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Professional languages alone do not suffice for successful and socially responsible internal communication between different cultures
Avtorji:ID Kukovec, Darja (Avtor)
ID Mulej, Matjaž (Avtor)
ID Šarotar Žižek, Simona (Avtor)
Datoteke:.pdf Nase_gospodarstvoOur_economy_2018_Kukovec,_Mulej,_Zizek_Professional_Languages_Alone_Do_Not_Suffice_for_Successful_and_Socially_Responsi.pdf (721,85 KB)
MD5: 39C4EDC30EC01F56939866982EECD5E8
PID: 20.500.12556/dkum/088b1e2e-8c0f-4271-8abd-eaf3d97c7a2c
 
URL http://content.sciendo.com/view/journals/ngoe/64/3/article-p47.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Successful internal communication in an intercultural environment depends on the organizational culture, business environment, social responsibility, and leaders’ skills. Thus, internal communication and employee adaptation to changing business environments ask what a successful socially responsible internal communication requires. This contribution discusses theoretical foundations of qualitative research, how the organizational culture can define which direction the organization should chose to attain social responsibility, and how internal communication can improve understanding of professional language and be decisive in a working environment. The generated model offers insights into understanding social responsibility and organizational culture to improve internal communication.
Ključne besede:organizational culture, social responsibility, communication, internal communication, business languages
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2018
Št. strani:str. 47-55
Številčenje:Letn. 64, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-72602 Novo okno
ISSN:0547-3101
UDK:005.73:005.35:81'24
COBISS.SI-ID:13093916 Novo okno
DOI:10.2478/ngoe-2018-0017 Novo okno
ISSN pri članku:0547-3101
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VIC8OGZH
Datum objave v DKUM:10.10.2018
Število ogledov:1669
Število prenosov:356
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Naše gospodarstvo. revija za aktualna gospodarska vprašanja
Skrajšan naslov:Naše gospod.
Založnik:Ekonomsko-poslovna fakulteta, Društvo ekonomistov Maribor, Ekonomski center Maribor
ISSN:0547-3101
COBISS.SI-ID:751364 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:10.10.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Poklicni jezik ne zadošča za uspešno in družbeno odgovorno interno komunikacijo med različnimi kulturami
Opis:Na uspeh notranje komunikacije v medkulturnem okolju pomembno vplivajo organizacijska kultura, poslovno okolje, družbena odgovornost in veščine vodij. Za uspeh le-te in adaptacije zaposlenih na spremembe okolja je ključno, kaj je potrebno zanj glede na družbeno odgovornost. Članek predstavlja teoretična izhodišča kvalitativne raziskave in prikaže, kako lahko pravilno definirana organizacijska kultura v delovnem okolju ob upoštevanju poslovnega okolja pomaga izboljšati interno komunikacijo; pri tem izpostavi znanje tujih jezikov. V članku je tako oblikovan model redne pozornosti na razumevanje družbene odgovornosti in organizacijske kulture, kateri izboljšuje notranjo komunikacijo.
Ključne besede:management, komunikacija, medkulturna komunikacija, družbena odgovornost, organizacijska kultura, komunikacija, notranja komunikacija, poslovni jeziki


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Naše gospodarstvo

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici