SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Prisotnost videa na spletnih straneh opernih hiš
Avtorji:Hinteregger, Mojca (Avtor)
Plenković, Mario (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Burkeljca, Jernej (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Hinteregger_Mojca_2018.pdf (1,13 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Z rastjo in nadgradnjo uporabe spleta je prišlo do drastičnih sprememb na področju komuniciranja s ciljno publiko. Pojavile so se številne nove oblike izražanja in promocije na spletu, med njimi je vedno bolj prisoten in priljubljen video. Zaradi vpliva novih medijev na potrošniško vedenje so kulturne organizacije primorane spremeniti stare marketinške strategije in zaradi novega dojemanja in sprejemanja javnosti posegajo po novih oblikah komunikacije, vključno z videom. Diplomsko delo s pregledom uradnih spletnih strani, družabnega omrežja Facebook in YouTube kanalov šestih opernih hiš po svetu ugotavlja, da se operne hiše vedno bolj poslužujejo videa kot sredstva za promocijo.
Ključne besede:video, spletni marketing, družabno omrežje, operna hiša
Leto izida:2018
Izvor:Maribor
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:42
Število prenosov:2
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Presence of video on the websites of opera houses
Opis:With the growth and upgrade of the internet usage, there have been drastic changes in the field of communication with the target audience. There are many new forms of expression and promotion on the web, including a growing presence and popularity of the video. Due to the influence of the new media on consumer behavior, cultural organizations are forced to change their old marketing strategies. As the perception of the audience is changed, the opera houses are obliged to use new forms of communication, including video. With an overview of official websites, social network Facebook and YouTube channels of six opera houses around the world, this thesis provides a conclusion that opera houses are increasingly using the video as a mean of promotion.
Ključne besede:video, web marketing, social network, opera house


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici