| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razlika med pričakovanji in zaznavo kakovosti logističnih storitev nastanitvenega obrata
Avtorji:Kajba, Milena (Avtor)
Kramar, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kajba_Milena_2018.pdf (984,90 KB)
MD5: 19DB378C9029DCA7AA60D88E9AC29242
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Kakovost storitev je v današnjem poslovnem svetu ključ do uspešnega poslovanja podjetij in glavni akter pri določanju konkurenčne prednosti. Ponudba storitev turističnih podjetij se iz dneva v dan veča, s tem pa tudi tekmovalnost konkurenčnih podjetij. Raziskava kakovosti storitev omogoča nenehen razvoj, sposobnost odziva na spremembe povpraševanja, zadovoljevanje odjemalcev in s tem povezano konkurenčno prednost, ki je nujno potrebna na hitro razvijajočem se turističnem trgu. Zato se raziskavam turističnih trgov in odjemalcev turističnih storitev pripisuje vedno večji pomen. S pomočjo merjenja kakovosti storitev lahko nastanitven obrat definira kritična področja, ki so potrebna izboljšav, in področja, ki pozitivno vplivajo na poslovanje turističnih podjetij. Raziskavo kakovosti logističnih storitev v izbranem nastanitvenem obratu bomo naredili s pomočjo metode AHP, ki nam bo podala obtežitve posameznih kriterijev, in z metodo SERVQUAL, s katero bomo pridobili utežene vrednosti kriterijev in njihovih podkriterijev. S pomočjo rezultatov obeh metod bomo določili oceno pomembnosti posameznih podkriterijev in kriterijev.
Ključne besede:kakovost logističnih storitev, odjemalec, nastanitven obrat, AHP, SERVQUAL
Leto izida:2018
Izvor:Maribor
NUK URN:URN:SI:UM:DK:B17EF4MG
Število ogledov:390
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Difference between expectations and perception of quality of logistics services in accomodation
Opis:The quality of services is the key to successful business operations and the main defining agent in determining competitive advantage in today's business world. The range of services from tourism service providers and suppliers increases daily alongside the competitive drive of competing companies. The research of service quality enables continuous development, the ability to respond to changes in demand, customer satisfaction and with them a cohesive competitive advantage, which is indispensable in the fast-evolving tourism market. For all these reasons, the research of tourism markets and its tourism service providers and suppliers is attributed increasingly bigger significance. By measuring the quality of services, accommodation establishments can define its critical areas that require improvements, and areas that have a positive impact on its business performance. In this paper, the AHP method will be applied for quality of logistics services research at a selected accommodation establishment, as it will provide the relevance of specific criteria. We will also be using the SERVQUAL method, with which we will gain weighed values of our criteria and sub-criteria. By using the results provided by these methods, we will determine the significance of individual sub-criteria and criteria.
Ključne besede:logistics service quality, customer, accommodation establishment, AHP, SERVQUAL


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici