| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vključitev gastronomije v ponudbo Botaničnega vrta Univerze v Mariboru
Avtorji:Selič, Tilen (Avtor)
Lebe, Sonja Sibila (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Selic_Tilen_2018.pdf (844,77 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Gastronomija je danes vse pomembnejša v turistični ponudbi določene destinacije, saj so gostje z naraščajočo vlogo individualizma vse zahtevnejši in bolj osveščeni glede prehrane. Kadar uspe ponudnikom gastronomije vzbuditi pri turistih željo po vrnitvi, spremenijo tudi njihov namen obiska destinacije. Primarni nameni potovanja turistov so še vedno ogledi destinacij in njihovih kulturno-zgodovinskih znamenitosti, vse bolj pa prihaja v ospredje tudi obiskovanje destinacije z namenom degustiranja oziroma okušanja lokalne gastronomije. Kadar ta namen ponudniki dosežejo, to pomeni uspešno trženje, s tem pa uspešnejše poslovanje organizacije. V uvodnem poglavju smo predstavili raziskavo, njen namen, opredelili smo hipotezi in cilje, postavili omejitve ter pojasnili predpostavke. V drugem poglavju smo postavili teoretični okvir. Razložili smo vlogo gastronomije pri turistični ponudbi Slovenije. V nadaljevanju poglavja smo proučili še kombinacije živil in jedi ter povezali gostinsko ponudbo z ruralnim turizmom. V tretjem poglavju je bila osrednja tema raziskava ponudbe Botaničnega vrta Univerze v Mariboru (v nadaljevanju BVUM) in oblikovanje nove ponudbe. Opredelili smo pomen Botaničnega vrta (v nadaljevanju BV) v turistični ponudbi Maribor-Pohorje in ugotovili, da ima veliko potenciala, njegova uresničitev pa je odvisna od več dejavnikov. Preko metode anketiranja smo izvedeli, česa si obiskovalci želijo v BV-u ali konkretneje, kakšna gastronomska ponudba bi jim ustrezala. Če povzamemo celotno raziskavo v eno misel, lahko rečemo, da se gastronomska ponudba BV-a s pomočjo občine počasi razvija, vendar je do končnega produkta potrebnega še precej dela na tem področju.
Ključne besede:Botanični vrt Univerze v Mariboru, gastronomija, turizem, lokalna pridelava, destinacija Maribor-Pohorje
Leto izida:2018
Založnik:[T. Selič]
Izvor:Maribor
UDK:338.48
COBISS_ID:13205532 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:93G5MRHQ
Licenca:CC BY-SA 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Število ogledov:696
Število prenosov:24
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Including gastronomy into the offer of the University of Maribor's botanical garden
Opis:Gastronomy is becoming more and more important as a tourist place of interest, as guests with increasing role of individualism are more demanding and more conscious about their diet. Primarily, tourism attractions are still mainly about historic sights, cultural heritage and natural landmarks, but visiting a certain place with the intent of tasting local gastronomy is slowly getting traction. When a catering industry achieves that purpose, it results in successful marketing and, of course, better business. In the first chapter we introduced our research, defined our hypothesis and our goals. We have also set the limits and clarified our assumptions. In the second chapter we set up a theoretical framework. We explained the role of gastronomy as a tourist attraction in Slovenia and carefully studied combinations of foods and dishes and linked the catering offers with rural tourism. In the third chapter the main topic was the research of the Botanical Garden of the University of Maribor's (hereinafter BVUM) gastronomic offer and our suggestion for a new offer. We defined the importance of the Botanical Garden (hereinafter BV) in the Maribor-Pohorje tourist destination and found that it has a lot of potential and its realization depends on several factors. Through the method of interviewing we found out exactly what the visitors want in BV or, more specifically, what kind of gastronomic choice would suit them. To sum up, BV's gastronomic offer is slowly improving with the help of the municipality. However, there is still a lot to be done in this area for us to claim it is a successful representation of what Maribor-Pohorje has to offer.
Ključne besede:Botanical garden of the University of Maribor, gastronomy, tourism, offer, local production, destination Maribor-Pohorje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici