| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Reševanje avtentičnih problemov pri pouku fizike
Avtorji:Gašpar, Uroš (Avtor)
Repnik, Robert (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Osrajnik, Damjan (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Gaspar_Uros_2018.pdf (3,46 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V magistrskem delu obravnavamo reševanje avtentičnih problemov. To so pristni, realni problemi, ki so vzeti iz vsakdanjega življenja. Učencem in dijakom je treba fiziko približati tako, da bo postal šolski predmet fizika v njihovih pogledih bolj priljubljen in uporaben. Ravno reševanje problemov, ki so avtentični (pristni), pripomorejo, da dosežemo zastavljen cilj in da bo postal predmet bolj priljubljen, saj se le s takimi problemi učenci in dijaki lahko poistovetijo. Pri pouku fizike vsekakor ne smemo pozabiti vključiti v pouk fizike eksperimenta, predvsem kadar z učenci in dijaki usvajamo novo snov. Pri pouku fizike mora učitelj včasih pri delu z eksperimentom, ki predstavlja realni problem, ali pri neposrednem opazovanju v naravi, razlago fizikalnega pojava zaradi slabega matematičnega predznanja učencev in dijakov poenostaviti oziroma mora določene vplive zanemariti ali zamolčati. Zaradi tega prihaja včasih do razhajanj rezultatov meritev, dobljenih z eksperimentom, v primerjavi s pričakovanimi rezultati, ki jih dobimo iz fizikalnih enačb. To pa pri učencih in dijakih povzroči zmedo in nezaupanje v fiziko. Da do teh razhajanj ne bo prihajalo, dopolnimo eksperimentalno delo z ustrezno rabo simulacije. V magistrskem delu smo podrobneje preučili, kako lahko uporabljamo simulacijska okolja pri pouku fizike za modeliranje fizikalnih pojavov. Preučili smo tudi, kako v pouk fizike vnesti strategijo gradnje simulacij kot tudi strategijo uporabe simulacij. Glede na učne načrte fizike v osnovni šoli, v programu splošne gimnazije ter v izbranih strokovno tehniških srednjih šolah smo analizirali, za katere vsebinske sklope lahko s programom Algodoo izdelamo simulacije.
Ključne besede:reševanje problemov, avtentični problemi, strategija gradnje simulacij, strategija uporabe simulacij, simulacijsko okolje, Algodoo
Leto izida:2018
Založnik:[U. Gašpar]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:004.94:53(043.2)
COBISS_ID:24168712 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SSONRXWC
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:239
Število prenosov:31
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Authentic problem solving in teaching physics
Opis:In this master’s thesis we address solving authentic problems. Authentic problems are real problems, taken from everyday life. The physics need to be presented to the students in a way that they see this school subject as popular and useful. Solving (authentic) problems can help to achieve this goal so that students can identify themselves with real problems and they can enjoy in the learning of physics. Experiments need to be included in the teaching of physics, in particular at introducing new topics in classroom. At experimental work in the school or at direct observations of physics phenomena in nature the teacher needs to simplify the explanation or neglect certain influences, as the students do not possess the required prior mathematical knowledge. This process lead to discrepancy of measurement results and expected solutions derived from physics equations. These deviations can consequently lead to student’s confusion and distrust in physics. To avoid this, experimental work needs to be combined with appropriate use of simulations. In this master’s thesis, we studied the usage of simulation environments for modelling physical phenomena in physics teaching. Furthermore, we studied how to introduce the strategy of building simulations and the strategy of using simulations to physics teaching. In accordance with the curriculum for physics in primary schools, secondary schools (gymnasiums) and select secondary technical schools, we determined the topics for which we can prepare simulations in Algodoo software.
Ključne besede:problem solving, authentic problems, strategy of building simulations, strategy of using simulations, simulation environment, Algodoo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici