| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Kakovost dela trenerjev z mlajšimi selekcijami
Avtorji:Kolman, Tina (Avtor)
Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kolman_Tina_2018.pdf (779,58 KB)
MD5: 3A238C1BEF34EBE7F49815088217ECB9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi Kakovost dela trenerjev z mlajšimi selekcijami smo v študijskem letu 2017/18 izvedli raziskavo s trenerji, ki delujejo v športnih klubih po celotni Sloveniji. Z anketnim vprašalnikom za trenerje ter s pomočjo opazovanega treninga smo ugotavljali, kaj vse vpliva na kakovostno pedagoško delo trenerja. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se osredotočili na tekmovalni šport ter otroka kot mladega športnika. Natančno smo predstavili, kaj in kdo je trener, kako zelo je pomemben trener za otroka ter pozornost namenili tudi kakovostnemu pedagoškemu delu trenerja. Predstavili smo vse pomembne dejavnike, ki so potrebni, da je trener pri svojem delu uspešen. V empiričnem delu diplomske naloge je predstavljena raziskava, kjer smo s kavzalno neeksperimentalno metodo na neslučajnostnem vzorcu iz konkretne populacije trenerjev v športnih klubih pridobili podatke ter jih analizirali. Merski instrument je bil anketni vprašalnik, ki je bil sestavljen iz 67 vprašanj, odprtega in zaprtega tipa. Opazovanje treninga je vsebovalo 18 opazovanih elementov. Podatke smo obdelali s kvantitativno obdelavo – deskriptivna statistika. Rezultati raziskave so pokazali, da ima formalna izobrazba trenerja na pripravo velik vpliv. Kajti trenerji, ki imajo višjo izobrazbo, se bolj pripravijo na trening. Ugotovili smo, da mesečna vadnina ne vpliva na to, koliko otrok trenira trener. Večina anketiranih klubov nima vstopnih pogojev za treniranje. Rezultati kažejo tudi, da je dolžina enega treninga odvisna od sodelovanja otrok na treningu. Prav tako smo ugotovili, da je pomembna tudi trenerjeva starost za motiviranje otrok pri treningu. Otroci namreč najbolje sodelujejo pri treningu, ki je dolg 50 min ali 70 min, ter so najbolj motivirani s strani trenerjev, ki so stari med 35 in 39 let.
Ključne besede:predšolski otrok, gibalna aktivnost, športni klub, trener, tekmovalni šport
Leto izida:2018
Založnik:[T. Kolman]
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2):796.01
COBISS_ID:24196872 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:O1WHQPIL
Število ogledov:707
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The quality of work of trainers with younger teams
Opis:In my diploma paper The Quality of Work of Trainers with Younger Teams, in 2017/2018 we conducted a research in cooperation with coaches, actively involved in sports clubs across Slovenia. Using a coaches’ survey and upon observing a training session, we determined the variety of factors that impact the quality pedagogical work of coaches. In the theoretical part of the diploma paper, we focused on the competitive aspect of sports and on children and their role as young athletes. In depth, we introduced what and who a coach is and how extremely important for a child they are. At the same time, we focused on their quality pedagogical work. We introduced all key factors that contribute to the success of coaches in their line of work. The empirical part of the diploma paper introduces a research where using a non-experimental causal method for a non-probability sample of a specific population of coaches we acquired the data from sports clubs and analysed it. A survey was used as a research method, comprising 67 open and closed-type questions. In training, 18 elements were observed. Quantitative processing – the descriptive statistics – was used to process the data. Results of the research showed that a coach’s formal education plays an important role in the preparation of a training session, since there are more coaches with a high-level education that actually prepare for their training sessions. We established that the monthly training fees do not affect the number of children coached. The majority of clubs sets no entry requirements to begin with training. The results also show that the duration of a training session depends on the children and their willingness to participate. Further on, we determined that an additional important factor in motivating the children to train is the coach’s age. The children proved to be most cooperative in 50 or 70 min training sessions, while their motivation is highest when inspired by coaches between 35 and 39 years of age.
Ključne besede:pre-school child, motor activity, sports club, coach, competitive sports


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici