| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvijanje matematičnih sposobnosti v predšolskem obdobju s pomočjo tipanke
Avtorji:Gominšek, Ksenija (Avtor)
Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Gominsek_Ksenija_2018.pdf (1,31 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Razvijanje matematičnih sposobnosti v predšolskem obdobju s pomočjo tipanke so predstavljene dejavnosti z matematičnimi tipankami, ki vključujejo matematične pojme s treh matematičnih področij: geometrije, algebre in aritmetike. Za vsako matematično področje smo izdelali veččutno tipanko, s pomočjo katere smo izvedli dejavnosti v vrtcu. Pri tem nas je zanimalo, v kolikšni meri bodo otroci preko dejavnosti s tipankami pridobili nova matematična spoznanja. Dejavnosti v vrtcu smo izvedli v dveh skupinah otrok, starih od 5 do 6 let, in jih natančneje opisali v praktičnem delu, kjer smo na podlagi pridobljenega vzorca evalvirali učinkovitost tipank pri razvoju matematičnih sposobnosti pri predšolskem otroku. Predstavili smo rezultate, in sicer koliko so otroci že imeli razvite matematične sposobnosti pred aktivnostmi s tipankami in po izvedenih aktivnostih s tipankami. Rezultate smo pridobili na podlagi vnaprej pripravljenega ocenjevalnega lista ter tako ugotovili, v kolikšni meri je tipanka pri otrocih razvijala matematične sposobnosti.
Ključne besede:predšolska vzgoja, matematika, aritmetika, geometrija, algebra, tipanke, aktivnosti
Leto izida:2018
Založnik:[K. Gominšek]
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2):51
COBISS_ID:24222728 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AVDHAHFZ
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:276
Število prenosov:57
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of mathematical skills in pre-school period, with the help of a touch book
Opis:In the diploma work entitled Development of mathematical skills in the pre-school period with the help of the tactile book, the activities with the mathematical tactile books are presented. They include mathematical concepts from three mathematical areas: geometry, algebra and arithmetics. For each mathematical area a multi-sensory tactile book has been made, and with its help activities in the nursery were carried out. In this context we were interested in the extent to which the children through activities with the tactile books gain new mathematical insights. Activities in the nursery were carried out in two groups of children, aged from five to six, and more specifically described in the practical part, where on the basis of the obtained sample the efficiency of tactile books in the development of mathematical skills at pre-school children was evaluated. We have introduced the results of how much the children have already developed the mathematical skills before the tactile book activities and after the activities have been carried out. The results have been obtained on the basis of predefined evaluation sheet. This way we have determined the extent to which the tactile book has helped to develop the children's mathematical skills.
Ključne besede:pre-school education, mathematics, arithmetics, geometry, algebra, tactile books, activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici