SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Ponovno uvajanje blagovne znamke Orlane na slovenski trg in raziskava njenih odjemalcev : diplomsko delo
Avtorji:Bojić, Jelena (Avtor)
Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf bojic-jelena.pdf (671,84 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:blagovne znamke, vrednost, tržne poti, kozmetika, tržne raziskave, ankete, trženje, marketing, komuniciranje, embalaža, marketing mix, marketinški splet, orodja, cilj, prodajna politika, Slovenija, organiziranost, oglaševanje, ekonomska propaganda, predstava, distribucija, potrebe
Leto izida:2005
Založnik:[J. Bojić]
Izvor:Ljubljana
UDK:658.626(043.2):687.5(497.4)
URN:URN:SI:UM:DK:RYOZVPZT
COBISS_ID:8452124 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1869
Število prenosov:170
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici