| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Promocija glasbe na družbenem omrežju YouTube
Avtorji:Džinić, Fazira (Avtor)
Družovec, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Tomažič, Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Dzinic_Fazira_2018.pdf (798,18 KB)
MD5: 99855BCE2C0918CBB2A521AFF2B0F72E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo raziskovali spletno platformo YouTube in njene osnovne funkcije, ki se uporabljajo za promocijo glasbe. S komparativno in analitično metodo smo primerjali različne vrste glasbenih posnetkov za eno skladbo. Ugotovili smo, da so uradni glasbeni videospoti najbolj gledana vrsta glasbenih posnetkov.
Ključne besede:YouTube, promocija glasbe, družbeno omrežje, glasbeni posnetek
Leto izida:2018
Založnik:F. Đžinić
Izvor:[Maribor
UDK:[659.1:78]:004.7(043.2)
COBISS_ID:21788694 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HX4W4VFX
Število ogledov:504
Število prenosov:63
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Music promotion on social media YouTube
Opis:In this diploma thesis we researched the web platform YouTube and its basic functions which help regarding music promotion. By using a comparative and analytical method, we compare different types of music videos made for one song, where we come to a conclusion that official music videos are the most watched type of music videos.
Ključne besede:YouTube, music promotion, social media, music video


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici