| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Plesna dramatizacija v vrtcu: Pujsa imamo za soseda!
Avtorji:ID Ogris, Rebeka (Avtor)
ID Ilić, Olivera (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Ogris_Rebeka_2018.pdf (2,83 MB)
MD5: B2B7221F12C0F924EF112072DBA6BE7B
PID: 20.500.12556/dkum/de8a3026-318f-4d82-a7ac-c8e1399659a3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V teoretičnem delu so za potrebe projektnega dela predelana poglavja o plesu, kjer so opredeljene razlike med plesom in gibanjem, pojasnjene pa so tudi značilnosti plesa in ritma ter plesa in izražanja čustev. Predelano je tudi poglavje o vplivu plesa na otroke, našteli pa smo tudi primere plesnih dejavnosti od tretjega do šestega leta in s tem predstavili predšolsko plesno vzgojo ter njene značilnosti učenja plesa pri otrocih. Predstavljene so tudi oblike in naloge plesne vzgoje, načela plesne vzgoje ter vloga vzgojitelja, za uvod v empirični del pa smo pojasnili opredelitev in načrtovanje plesne dramatizacije. V empiričnem delu smo si zastavili cilj, da ugotovimo, v kakšni meri otroci uporabljajo svojo iznajdljivost in se tako podrobneje spoznajo s plesno dramatizacijo. Želimo se namreč prepričati, kako se otroci vživijo v gibalno improvizacijo in kako obvladujejo gibalno zaporedje.
Ključne besede:gibanje, ples, plesna dramatizacija, predšolska vzgoja, projektno delo
Kraj izida:Maribor
Založnik:[R. Ogris]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-72261 Novo okno
UDK:373.2(043.2):792.83
COBISS.SI-ID:24186888 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OCN4X1N2
Datum objave v DKUM:29.11.2018
Število ogledov:2544
Število prenosov:334
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Dance dramatization in kindergarten: A pig is moving in!
Opis:The thesis is composed of two parts. The theoretical part presents dance theory and explains differences between dance and movement, characteristics of dance and rhythm and dance and emotion expression. In this part of the thesis, there is a chapter that explains effects that dance has on pre-school children and includes examples of dancing activities for children from the age of 3 to the age of 6. Consequently, pre-school dance education and its characteristics are introduced. We present forms, function and principles of dance education and a role that a pre-school teacher has. In the introduction of the empirical part we explained interpreting and planning of the dance dramatization. In the second part of the thesis, we set a goal to find out how often children use their resourcefulness in order to get familiar with dance dramatization. We want to be sure of how children comprehend movement improvisation and how well they master selected movement arrangement.
Ključne besede:movement, dance, dance dramatization, pre-school education, project work


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici