| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spoprijemanje s stresom pri študentih pedagogike
Avtorji:ID Pisanec, Tjaša (Avtor)
ID Kovač, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čagran, Branka (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Pisanec_Tjasa_2018.pdf (1,51 MB)
MD5: EF48E10ADD82CDF5BD235C061DD4E97E
PID: 20.500.12556/dkum/9cc68e93-1eb7-4266-964a-be685f1cb663
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrskem delu raziskujemo načine in metode, ki jih študenti dvopredmetnega študija pedagogike na Filozofski fakulteti Maribor uporabljajo za spoprijemanje s stresom kot posledico študijskih obremenitev. Najprej v sklopu teoretičnega dela opredelimo stres, opišemo vrste, faze in simptome stresa, predstavimo različne tehnike in strategije spoprijemanja s stresom ter vrsto raziskav, ki zadevajo tematiko stresa med študentsko populacijo. V empirični raziskavi, v kateri je sodelovalo 112 študentov, proučujemo stopnjo stresa študentov, pogostost doživljanja stresa zaradi študijskih obveznosti, stresnost določenih vidikov študija, doživljanje simptomov stresa in uporabo različnih načinov spoprijemanja s stresom. Pri tem nas zanima obstoj razlik glede na letnik študija, povprečno oceno posameznika in v dveh primerih tudi stopnjo stresa študentov. Rezultati prikazujejo nizko oceno stresnosti dvopredmetnega študija pedagogike, saj večina študentov stres, povezan s študijem, doživlja le včasih. Najpogostejše metode, ki jih študenti uporabljajo v namene obvladovanja in zmanjševanja stresa, so vsakodnevne dejavnosti, ki imajo že same po sebi sproščujoč vpliv na človeka, kot so telesna aktivnost, hobiji, druženje s prijatelji ipd. Precej manjše število študentov uporablja zahtevnejše relaksacijske in kognitivne tehnike, s katerimi so podrobneje seznanjeni v času študija.
Ključne besede:stres, študenti, spoprijemanje s stresom, tehnike sproščanja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Pisanec]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-72255 Novo okno
UDK:159.944.4-057.875(043.2)
COBISS.SI-ID:24254216 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:R9RE2VII
Datum objave v DKUM:20.12.2018
Število ogledov:1807
Število prenosov:258
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Managing stress among students of pedagogy
Opis:In this master's thesis, we look into the methods used by students of pedagogy attending the Faculty of Arts Maribor to cope with stress caused by study demands and objectives. First, in the theoretical part, we define stress, describe the types, phases and symptoms of stress, present various techniques and strategies for dealing with stress, as well as several studies concerning the topic of stress among the student population. In the empirical research, which involved 112 students, we investigate the degree of stress among the students, the frequency of experiencing stress due to study obligations, stressfulness of certain aspects of the study, experiencing stress symptoms, and the methods students use to cope with stress. Moreover, we are interested in the existence of differences in reference to the year of study, the average grade of the individual, and in two cases the degree of stress students experience. The results show a low assessment of stressfulness of the double major pedagogy study program, as most of the students experience stress stemming from study demands only occasionally. The most common methods used by the students in order to control and reduce stress are everyday activities that have a relaxing effect on humans anyway, such as physical activity, hobbies, socializing with friends, etc. A much lower number of students test and use more demanding relaxation and cognitive techniques, about which they are taught in detail during their study.
Ključne besede:stress, students, coping with stress, relaxation techniques


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici