| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uporaba i-učbenika pri poučevanju vsebine kvadratna funkcija
Avtorji:Zafošnik, Slavica (Avtor)
Zmazek, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Lipovec, Alenka (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Zafosnik_Slavica_2018.pdf (3,11 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V svetu, kjer nas že skoraj na vsakem koraku spremljajo mobilni telefoni, tablice in prenosni računalniki ter seveda internet (le-ta je dandanes dostopen skorajda vsakomur), so informacije postale lahko dosegljive. Na spletnih straneh je moč najti veliko uporabnih in nazornih interaktivnih vsebin, ki jih učitelji vključujejo v učni proces, učno vsebino bolje ponazorijo in s tem učencem omogočijo lažje razumevanje zahtevnejših vsebin. Učenci se teh vsebin poslužujejo predvsem v času samostojnega učenja, npr. pri reševanju domačih nalog. Magistrsko delo z naslovom Uporaba i-učbenika pri poučevanju vsebine kvadratna funkcija je bilo sestavljeno z namenom, raziskati uspešnost usvajanja znanja vsebine (Kvadratna funkcija) s pomočjo interaktivnega učbenika (v nadaljevanju i-učbenika) Vega 2. Ključni namen izvedbe pedagoškega eksperimenta je bil preveriti prednosti poučevanja z elektronskimi gradivi, in potrditi hipotezo, da poučevanje z i-učbenikom doprinese h kvalitetnejšemu znanju. V teoretičnem delu na kratko opisujem splošno strukturo i-učbenikov. Nadalje je predstavljeno teoretično ozadje izbrane vsebine pričujočega magistrskega dela (definicija in lastnosti kvadratne funkcije, različne oblike enačbe funkcije, predstavljeni so prehodi med posameznimi oblikami enačb, risanje grafa funkcije in pomen diskriminante), ob koncu pa sta predstavljeni kurikularna podlaga ter metodična pot podajanja vsebine. V empiričnem delu so podani rezultati pedagoškega eksperimenta, katerega eksperimentalni faktor je bila kombinirana metoda poučevanja z uporabo i-učbenika. Eksperiment je zajel kontrolno in eksperimentalno skupino dijakov, obe v velikosti povprečnega srednješolskega razreda, in je trajal od 1. marca do 4. aprila 2016. Na začetku eksperimenta je bil izveden standardiziran inicialni preizkus znanja (Nacionalno preverjanje znanja, 4. junij 2007) in ob koncu še finalni preizkus znanja, ki je bil sestavljen za pridobitev rezultatov uspešnosti eksperimenta.Rezultati magistrskega dela ponazarjajo, da je bil izvedeni pedagoški eksperiment neuspešen, ker nisem popolnoma sledila navodilom v programu, ampak sem svoje delo bazirala na osnovi učnih listov, ki sem si jih predhodno pripravila po i-učbeniku. Iz rezultatov finalnega testa pa ni bilo moč razbrati učinka poučevanja z i-učbenikom.
Ključne besede:i-učbenik, apleti, kvadratna funkcija, teme, oblike enačbe kvadratne funkcije
Leto izida:2018
Založnik:[S. Zafošnik]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:51(043.2)
COBISS_ID:24124936 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IBKEYT3Q
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:268
Število prenosov:37
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Application of i-textbook in teaching quadratic function
Opis:Nowadays necessary information are available on every step. Today it is possible to find a wide variety of usable, explicit interactive contents on the web pages, which teachers can use in their teaching and students when they do their homework or just learn. The master´s thesis Application of i-textbook in teaching quadratic function was designed in order to explore the succesfulness of introducing the quadratic function in the classroom by means of i-textbook Vega 2. The key pourpose of implementig the pedagogical experiment was to verify the advantages of teaching with electronic materials and to confirm the hypothesis that learning by means of i-textbook contributes to a higher quality level of knowledge. In the theoretical part are presented the general structure of i-textbooks, the theoretical background of the chosen topic of the master´s thesis, as wall as the curricular basis and a methodical path of introducing the topic Quadratic function in the classroom. The empirical part of the thesis presents the results of my pedagogical experiment, which included a control and an experimental group of students and lasted from 1 March 2016 to 4 April 2016. At the very beginning of the experiment, a standardized initial examination was carried out in the classroom and at the end the students wrote the final test. But the results ilustrate that the pedagogical experiment was unsuccessful, because I did not quite follow the prescribed programme, but based my work on my own worksheets which I prepared beforehand on the basis of the i-textbook. In fact, from the results of the final test, it was impossible to see the effect of teaching with an i-textbook.
Ključne besede:i-textbook, applets, quadratic function, themes, forms of equations of quadratic functions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici