SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Promocija Botaničnega vrta Univerze v Mariboru z uporabo družbenih medijev
Avtorji:Lapi, Mojca (Avtor)
Lebe, Sonja Sibila (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Lapi_Mojca_2018.pdf (3,56 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem projektu obravnavamo družbene medije kot orodje za promocijo Botaničnega vrt Univerze v Mariboru, pri čimer smo se osredotočili na uporabo obstoječih in potencilano primernih brezplačnih omrežiij. S pomočjo določanja segmentov povpraševanja smo definirali medije, s katerimi bi bilo smiselno oglaševati posamezni segment ter analizirali, v kolikšni meri je poleg oglaševanja preko družbenih medijev potrebno tudi komuniciranje s pomočjo klasičnih medijev. S SWOT analizo smo predstavili trenutno stanje oglaševanja z družbenimi mediji in z mednarodno primerjavo promocije tovrstne ponudbe ocenili, kako bi lahko v Botaničnem vrtu Univerze v Mariboru izboljšali način komuniciranja s potencialnimi obiskovalci.
Ključne besede:Botanični vrt, družbeni mediji, segment, Facebook, Instagram, TripAdvisor.
Leto izida:2018
Založnik:[M. Lapi]
Izvor:Maribor
UDK:659.1
COBISS_ID:13158172 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:69
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Promotion of the University of Maribor Botanical Garden Using Social Media
Opis:In the graduation thesis we are discussing social media as a promotion tool of the University of Maribor Botanical Garden. We are focusing on the existing and potentially relevant free networks. After identifying demand segments, we defined which media would suit best to reach the individual segments. We also analyzed wheather the need of using classic media existed. Using the SWOT analysis, we evaluated the state of the act of advertisingthat uses social media. By the means of an international comparison of the social media use in promotion in some chosen Botanical Gardens aboard, we formulated the conclusions on how the University of Maribor Botanical Garden can be improved.
Ključne besede:Botanical Garden, Social Media, Segment, Facebook, Instagram, TripAdvisor.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici