SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvoj predmetnikov smeri za marketing od leta 1959 do leta 2005 : diplomsko delo
Avtorji:Kosi, Matej (Avtor)
Snoj, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf kosi-matej.pdf (3,15 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:ekonomske fakultete, organiziranost, spremembe, visoko šolstvo, podiplomski študij, marketing, trženje, zgodovinski pregledi, izobraževanje, razvoj, študijski programi, učni programi, učni proces, znanstveno-raziskovalno delo, študij, programi, javni zavodi, delovanje, storitve
Leto izida:2005
Založnik:[M. Kosi]
Izvor:Maribor
UDK:378.633.913(043.2):378.1(497.4 Maribor)
URN:URN:SI:UM:DK:94EQFIQU
COBISS_ID:8418588 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2029
Število prenosov:146
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici