| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Razvoj integrirane marketinške komunikacije
Avtorji:Arsenijević, Goran (Avtor)
Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Marič, Miha (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Arsenijevic_Goran_2018.pdf (1,21 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:OsredotočaNJE na marketinške komunikacije ter vse zadevne gradnike, ki na eni strani predstavljajo ključna izhodišča za razvoj komunikacije, na drugi strani pa učinkovito izvajanje le teh, upoštevajoč različne kanale ter vzpostavljanje in gradnjo odnosov. Pri razvoju modela razvoja in izvajanja IMK smo raziskali različne modele in na podlagi ugotovitev tudi razvili model, ki vključuje vsa pomembna izhodišča ter gradnike celovite komunikacije v dobi digitalne ekonomije in digitalnega potrošnika.
Ključne besede:Digitalna ekonomija, Integrirana marketinška komunikacije (IMC)Digitalni marketing, Analiza spletnega trga, Pozicioniranje, Razvoj komunikacije, Zagotavljanje izkušenj
Leto izida:2018
Izvor:Maribor
COBISS_ID:8054035 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FUWXQSXG
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:341
Število prenosov:31
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Developing integrated marketing communication
Opis:Focusing on the marketing communications and all relevant building blocks, which represent key starting point for the development of communications, and on the other hand, the effective implementation of it as well, considering different channels and establishing and building relationships. Within the development of the model for establishing and implementing IMK we analysed various models and based on findings we developed a model that includes all important starting points and elements of comprehensive communication in the age of the digital economy and the digital consumer.
Ključne besede:Digital economy, Integrated Marketing Communications (IMC), Digital marketing, Marketplace analysis, Positioning, Communication development, Delivering the experience


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici