| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Planiranje razvoja podjetja a, d. o. o. na ravni politike podjetja in strateškega managementa
Avtorji:Gumpot, Alja (Avtor)
Štrukelj, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Gumpot_Alja_2018.pdf (1,30 MB)
MD5: 3D5ABD318001B8A82DECAB2CDD8CB444
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo se osredotočili na planiranje razvoja podjetja A, d.o.o.. Podjetje je mikro podjetje in se ukvarja z alternativnim zdravljenjem in svetovanjem na področju kitajske medicine. Zaradi varovanja poslovnih skrivnosti smo za podjetje uporabili izmišljeno ime. Izhajali smo iz povsem realnih izhodišč in resničnih podatkov. Diplomsko delo vsebuje teoretični in praktični del. Pred začetkom praktičnega raziskovanja smo zapisali vso potrebno teorijo, ki nam je služila kot izhodišče za proučevanje praktičnega dela. Najprej smo predstavili podjetje A, d.o.o., mu zapisali obstoječo vizijo in politiko podjetja ter obstoječe strategije in strukture. Planiranje razvoja podjetja na ravni politike podjetja smo začeli s preučevanjem vrednot udeležencev, preučili smo njegove prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti, s katerimi se podjetje srečuje. Na osnovi na novo pridobljenih podatkov smo mu napisali planirano vizijo in politiko podjetja ter vodila o poslanstvu in smotrih. Na ravni strateškega managementa smo opredelili strateška poslovna področja in strateške možnosti razvoja. Nato smo napisali razvojne strategije in strukture. Poglavje smo zaključili s programom razvoja preučevanega podjetja za obdobje treh let. Podjetje na trgu še ni dovolj prepoznavno, zato mu bomo lahko z vsemi pridobljenimi podatki pomagali, da bo v prihodnosti izboljšalo svoj razvoj in poslovanje ter postalo bolj prepoznavno in uspešno.
Ključne besede:razvoj podjetja, politika podjetja, vizija, strategije, strukture, vrednote, prednosti in slabosti, priložnosti in nevarnosti, strateški management.
Leto izida:2018
Založnik:[A. Gumpot]
Izvor:Maribor
UDK:005.4
COBISS_ID:13176092 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FCEWPL33
Število ogledov:544
Število prenosov:124
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:08.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning the development of company a, d.o.o. on the level of business policy and the strategic management
Opis:The thesis discusses planning company A, d.o.o.’s development. This company is a micro company and is engaged in alternative treatment and Chinese medicine consulting. For the protection of business secrets we used made up name. We came from completely realistic starting points and real data. The thesis consists of theoretical and practical part. Before researching we recorded all necessary theory, which served as the starting point for researching the practical part. We introduced the company A, d.o.o. first, then wrote down an existing vision, company policy and existing strategies and structures. We began planning company’s development at the company policy’s level by studying the values of the participants, company’s strengths and weaknesses, opportunities and risks that the company encounters. Based on newly acquired data we wrote the planned vision and company policy and guides about mission and purpose. We defined strategic-business areas and strategic development opportunities at the strategic management level. We also wrote down development strategies and structures. At the end we added the development program of the study company for a period of three years. The company is not well known yet on the market, therefore we can help with all acquired data that it will be able to improve its development and business in the future, become well known and successful.
Ključne besede:company’s development, company policy, vision, strategies, structures, values, strengths and weakness, opportunities and risks, strategic management.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici