SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv bioetanola na tokovne razmere v vbrizgalni šobi dizelskega motorja
Avtorji:Budna, Žiga (Avtor)
Kegl, Breda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Lešnik, Luka (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Budna_Ziga_2018.pdf (1,25 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Namen diplomskega dela je ugotoviti vpliv dodatka bioetanola k dizelskem gorivu na tokovne razmere v vbrizgalni šobi oziroma v izvrtini za vbrizg goriva dizelskega motorja. Uporabljena metoda dela je bila numerična simulacija vbrizga goriva, ki je bila izvedena v programskem paketu AVL FIRE. Simulacije so se razlikovale le po lastnostih goriv, in sicer deležu etanola. Tlak vbrizga in vrtilna hitrost motorja sta bila za vse mešanice enaka. Iz rezultatov simulacij, ki prikazujejo razvoj parne faze na steni in na izstopu iz izvrtine, je možno odčitati podobne karakteristike vbrizga kot pri konvencionalnem dizelskem gorivu. Iz tega lahko sklepamo, da so mešanice dizelskega goriva z do 15 % volumenskega deleža bioetanola primerne za uporabo v obstoječih dizelskih motorjih.
Ključne besede:goriva, alternativna goriva, bioetanol, dizel, dizelski motor, programski paket FIRE, numerična simulacija
Leto izida:2018
Izvor:Maribor
Licenca:CC BY-NC 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Število ogledov:97
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of bioethanol fuel on flow conditions in diesel engine injectors
Opis:The purpose of the thesis is to determine the impact of the addition of bioethanol to diesel fuel on the flow conditions inside a diesel engine fuel injector nozzle. The working method used, was a numerical fuel injection simulation, carried out using the AVL FIRE software package. The simulations differed only in terms of fuel properties, namely the proportion of ethanol. Injection pressure and the rotational speed of the engine were kept the same for all fuel mixtures. From the results of the simulations, which show the evolution of the vapor phase on the wall and at the outlet of the borehole, similar injection characteristics can be observed as with conventional diesel fuel. From this we can conclude, that blends of diesel fuel with up to 15 % of bioethanol content by volume, are suitable for use in existing diesel engines.
Ključne besede:fuels, alternative fuels, bioethanol, diesel, diesel engine, software package FIRE, numerical simulation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici