SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Izdelava sistema inverzne kinematike za 3D animacijo oseb
Avtorji:Erbus, Nikola (Avtor)
Mongus, Domen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Erbus_Nikola_2018.pdf (4,80 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Diplomsko delo proučuje pripravo modela za animacijo v računalniškem programu za 3D-modeliranje. S poznavanjem anatomije človeškega skeleta in njegovih gibalnih sposobnostih smo modelu vgradili okostje ter mu omogočili gibalne funkcije. Proučili smo kinematsko verigo in gibe posameznih sklepov, kar nam je bilo v pomoč pri kasnejšem delu. S pomočjo kontrolnikov, ki imajo nalogo, da premikajo dele telesa, smo olajšali delo animatorjem in model pripravili za nadaljnjo rabo v animaciji. Preizkusili smo, kako se model obnese v testnem okolju, ter podali ugotovitve.
Ključne besede:okostje, animacija, 3D modeliranje, inverzna kinematika
Leto izida:2018
Založnik:N. Erbus
Izvor:[Maribor
UDK:004.928(043.2)
COBISS_ID:21889814 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Število ogledov:165
Število prenosov:16
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Production of inverse kinematic system for 3D animation of models
Opis:This diploma work examines the preparation of the animation model in a computer modeling program for 3D modeling. With the knowledge of the anatomy of the human skeleton and its abilities, the skeleton was embedded in the model, and enabled him to exercise functions. With the help of controls that have the task of moving parts of the body, we facilitated the interaction and use of the model and prepared it for further use of animation. We also tested the model how it’s handling in the test environment and make the findings.
Ključne besede:skeleton, animation, 3D modeling, rigging, inverse kinematic


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici