SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Makroekonomski in organizacijski vidiki inoviranja
Avtorji:Žderić, Nandino (Avtor)
Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Boršič, Darja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Zderic_Nandino_2018.pdf (831,10 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Ker se tempo življenja spreminja tako za posameznike kot za podjetja, je pomembno, da se oboji zavedajo pomena inovacij, ki nas obkrožajo. Obstoječe novosti delujejo kot podlaga za ustvarjanje novih inovacij v prihodnosti. Strategije, ki jih podjetja in njegovi managerji izbirajo, imajo na inovativnost pomemben vpliv. Proces ustvarjanja inovacij je izredno kompleksen proces in zajema celovito obravnavo s premislekom o organizacijski strukturi in kulturi, pomenu učenja in izobraževanja zaposlenih, pomenu pridobivanja in vzdrževanja kreativnih strokovnjakov ter ustrezno nagrajevanje inovacijskih projektov. Ker je okolje, v katerem živimo, kompleksno, nevarno in izjemno tekmovalno, sta nalogi celotnega osebja v organizaciji prilagodljivost in velika toleranca za tveganje.
Ključne besede:Inovacija, inovativnost, inovacijski management, strategije inoviranja
Leto izida:2018
Založnik:[N. Žderić]
Izvor:Maribor
UDK:001.895
COBISS_ID:13158428 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:36
Število prenosov:2
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Makroeconomic and organizational aspects of innovating
Opis:Due to high tempo we're living in, it's important to understand current techologies and innovation both on individual and organisational levels. Things that are novelty today work as a foundation for innovation in the future, so better we get used to it, adapt and turn them to our advantage. Managers are in charge to pick right strategies, those that increase level of innovations in the company they're working in. Innovation is very complex and broad process which consists of: comprehensive evaluation of organizational culture and structure, importance of continuous learning, importance of sourcing and nourturing high level experts in the field of innovation and right strategies for reward programs. Because we live in very turbulent, complex, dangerous and extremely competitive environment, employers and employees must be very flexible and have a high risk tolerance.
Ključne besede:Innovation, innovativity, innovation management, innovation strategy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici