| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza prisotnosti notranjega podjetništva v izbranem srednje velikem podjetju
Avtorji:ID Ferenčak, Martina (Avtor)
ID Bradač Hojnik, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Ferencak_Martina_2018.pdf (1,25 MB)
MD5: 62A8E80A256C460A35762470452FF25F
PID: 20.500.12556/dkum/109dbaff-e7a6-44f9-bddf-f676680ae9ad
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Izziv današnjih časov za srednje velika podjetja je uveljavljanje novih poslov, inovacij in drugih sprememb v proces podjetja. Veliko podjetij ima željo hitro uspeti, kar poskušajo doseči z nižanjem stroškov, odpuščanjem itd. Vendar se jih veliko ne zaveda, da rasti ne morejo vedno doseči samo s spreminjanjem obstoječe ponudbe, prevzemom in prestavitvijo podjetja v razvijajoče se države. Podjetja morajo ustvarjati, razvijati in vzdrževati nove inovacije ali posle. Vedno morajo biti pozorna na nove priložnosti, ki jih ponuja okolje. Osnovni namen diplomskega projekta je predstaviti določene elemente, ki so potrebni za podporo notranjega podjetništva in jih nato prikazati in analizirati v podjetju Kovis d. o. o. Diplomski projekt je sestavljen iz treh delov. Prvi del diplomskega projekta je sestavljen iz opisa problema, namena, ciljev in uporabljenih raziskovalnih metod. Drugi del je teoretičen in je razdeljen na dve poglavji. V prvem teoretičnem poglavju smo opredelili, kaj je notranje podjetništvo, zakaj se podjetja odločijo za notranje podjetništvo in katere elemente potrebuje podjetje za izvajanje notranje podjetniških aktivnosti. V drugem teoretičnem poglavju pa nadaljujemo s podrobnejšim opisom elementov za podporo notranjega podjetništva, opišemo kulturo, vodstvo in organizacijsko strukturo. V zadnjem delu diplomskega projekta, v empiričnem delu, najprej predstavimo podjetje, ki ga bomo analizirali. V prvi fazi smo podjetje preučili z vidika vodstva, zaposlenih, strukture, kulture in drugih elementov. Sledila je analiza glede na preučevane elemente, ki sestavljajo celoto notranjega podjetništva. Kot sintezo smo podali predloge za razvoj notranjega podjetništva v preučevanem podjetju.
Ključne besede:Notranje podjetništvo, inovativnost, notranji podjetnik, analiza prisotnosti notranjega podjetništva, elementi notranjega podjetništva
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Ferenčak]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-71857 Novo okno
UDK:005.7
COBISS.SI-ID:13169436 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SHMA1LOT
Datum objave v DKUM:14.11.2018
Število ogledov:1070
Število prenosov:112
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:02.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of presence of corporate entrepreneurship found in a chosen medium - sized company
Opis:The challenge for medium- sized companied is implementation of new works, innovation and other changes in the process of the company. Many of them wish to succeed quickly, which they try to achieve with lowering of costs, firing etc. However, they aren’t aware of the fact that growth can’t be achieved just by changing existing offer, acquisitions and moving of the company. They must create, develop and maintain new innovations and businesses. They always have to pay attention to new opportunities that the environment is offering. The basic goal of the project is to present certain elements, that support corporate entrepreneurship and analyse them in the company Kovis d.o.o. The project consists of three parts. The first part is a description of the problem, intentions, goals and used research methods. The second part is theoretical and is divided into two chapters. In the first theoretical chapter, we define what corporate entrepreneurship is, why do companies decide for it and which elements does a company need for implementing it. In the second chapter we continue with more detailed descriptions of the elements needed for the support of corporate entrepreneurship, we describe culture, leadership, and organizational structure. In the last stage of the project we introduce the company that we will analyse. We look at it from the aspect of leadership, culture, employees, structure and other elements. Then we analyse the elements we described. We give suggestions for the future development of corporate entrepreneurship in the researched company.
Ključne besede:corporate entrepreneurship, innovation, corporate entrepreneur, the analysis of presence of corporate entrepreneurship, elements of corporate entrepreneurship


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici