| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Travniške rastline in živali v kontekstu izkustvenega učenja - pedagoški eksperiment v OŠ Ivanjkovci, Vrtec Ivanjkovci
Avtorji:Novak, Tjaša (Avtor)
Rajšp, Martina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Novak_Tjasa_2018.pdf (3,50 MB)
MD5: D5A72A30350DAC38B08CDE0314F56E94
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo Travniške rastline in živali v kontekstu izkustvenega učenja – pedagoški eksperiment v OŠ Ivanjkovci, vrtcu Ivanjkovci, sestavljajo tri zaokrožene celote, ki se med seboj dopolnjujejo in nadgrajujejo – teoretični, empirični in praktični del. V teoretičnem delu je predstavljena narava (živa in neživa, izpostavljeno je naravoslovje v vrtcu ter vloga vzgojitelja v njem), izkustveno učenje in življenjski prostor travnik. V empiričnem in praktičnem delu je predstavljen pedagoški eksperiment v OŠ Ivanjkovci, vrtcu Ivanjkovci (vzorec predstavlja sedemnajst, štiri do šest let starih otrok). Ugotovljeno je, da so otroci na predtestu bolje kot travniške rastline prepoznavali in tudi poimenovali travniške živali, v praktičnem delu izkustveno spoznavali travniške rastline in živali in da je na potestu bilo prepoznavanje in poimenovanje travniških rastlin mnogo boljše, kar se pa tiče travniških živali se znanje otrok ni veliko spremenilo.
Ključne besede:Naravoslovje, izkustveno učenje, predšolska vzgoja, pedagoški eksperiment, travnik.  
Leto izida:2018
Založnik:[S. Gabor]
Izvor:Maribor
UDK:373.2.091.33-027.22:5(043.2)
COBISS_ID:24201480 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:D904JC7Z
Število ogledov:899
Število prenosov:110
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Grassland plants and animals in the context of experiental learning - pedagogical experiment in The Elementary School Ivanjkovci, Kindergarten Ivanjkovci
Opis:The thesis work The Grassland Plants and Animals in the Context of Experiential Learning - pedagogical experiment in the Elementary School Ivanjkovci, kindergarten Ivanjkovci, consists of three complete units that complement each other and upgrade them - theoretical, empirical and practical part. In the theoretical part, nature is presented (alive and inactive, the nature of the kindergarten is exposed, and the role of the educator in it), experiential learning and the living space of the meadow. In the empirical and practical part, a pedagogical experiment is presented in the elementary school Ivanjkovci, the kindergarten Ivanjkovci (the sample represents seventeen four to six-year-old children). It has been established that children on a pre-test can better identify and name meadow animals than meadow plants. In the practical work, they have experienced experiential learning of meadow plants and animals. The identification and designation of meadow plants is much better on the post-test, the children’s knowledge of meadow animals has not changed much.
Ključne besede:Science, experiential learning, pre-school education, pedagogical experiment, lawn.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici