| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Primerjava izvajalnikov kode orodja Spine
Avtorji:Mlakar, Marko (Avtor)
Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Mlakar_Marko_2018.pdf (3,40 MB)
MD5: BF5CD0CBCAD2DECB0D473431F42948D7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu je predstavljeno orodje Spine, ki služi za izdelavo 2D animacij. Potek izdelave animacij je predstavljen na praktičnih primerih in animacije so implementirane v preprosto 2D igro. Koncept igre je izdelan v pogonih LibGDX in Unity. Narejena je tudi primerjava in implementacija izvajalnikov kode orodja Spine za omenjena pogona.
Ključne besede:Spine, LibGDX, Unity
Leto izida:2018
Založnik:M. Mlakar
Izvor:[Maribor
UDK:004.4'275:004.928(043.2)
COBISS_ID:21867542 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZPBR6R4O
Število ogledov:444
Število prenosov:84
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Začetek licenciranja:28.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of runtime engines for the spine tool
Opis:This diploma thesis presents the Spine tool, which is used for creation of 2D animations in game development. The development of the animations is presented on practical examples and they are implemented in a simple 2D game. The same concept of the game is made in LibGDX and Unity framework with the help of Spine runtimes.
Ključne besede:Spine, LibGDX, Unity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici