SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Strategija promocije podjetja Celjski sejem d.d. in primerjava z nemškim sejmom : diplomsko delo
Avtorji:Maruša, Anita (Avtor)
Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf marusa-anita.pdf (555,38 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:sejmi, dejavnost, razstave, predstava, razvoj, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, komuniciranje, promocija, tržna analiza, Nemčija, internacionalizacija, mednarodne primerjave, planiranje, mednarodno podjetje, cilj, podjetje, organiziranost, Slovenija, aktivnosti, strategija, strategija trženja
Leto izida:2005
Založnik:[A. Maruša]
Izvor:Maribor
UDK:339.138(043.2):339.174/.175(497.4 Celje:430 F
URN:URN:SI:UM:DK:AD3UCM00
COBISS_ID:8317724 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2180
Število prenosov:255
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici