SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Hišni ljubljenci v kontekstu raziskovalnega učenja - pedagoški eksperiment v Vzgojno-varstvenem zavodu Otona Župančiča Maribor
Avtorji:Marinič, Medeja (Avtor)
Rajšp, Martina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Marinic_Medeja_2018.pdf (3,22 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo Hišni ljubljenci v kontekstu raziskovalnega učenja – pedagoški eksperiment v Vzgojno-varstvenem zavodu Otona Župančiča Maribor sestavljajo tri zaključene celote, ki se med seboj dopolnjujejo in nadgrajujejo: teoretični del (v njem so opisani narava, naravoslovje in narava kot področje v Kurikulumu za vrtce (2013), psihofizične lastnosti pet- in šestletnikov in raziskovalno učenje), empirični del (v njem so predstavljeni rezultati pred- in potesta) in praktični del (vanj so vključene podrobne učne priprave, opisan je potek dela in pridana evalvacija narejenega). V diplomskem delu je predstavljen pedagoški eksperiment, s katerim je dokazano, da raziskovalno učenje pomembno vpliva na znanje otrok, saj sta na predtestu uravnoteženi skupini (eksperimentalna skupina = 20 otrok; kontrolna skupina = 18 otrok) na potestu izkazali različno visoke rezultate (otroci eksperimentalne skupine so bolje odgovorili na 20 od skupaj 23 vprašanj, pri dveh vprašanjih sta bili skupini izenačeni, na eno vprašanje pa so bolje odgovorili otroci kontrolne skupine).
Ključne besede:naravoslovje, področje narava, pedagoški eksperiment, raziskovalno učenje, hišni ljubljenci.
Leto izida:2018
Založnik:[S. Gabor]
Izvor:Maribor
UDK:373.2.091.3:5(043.2)
COBISS_ID:24201736 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:65
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pets in the Context of Research Learning - A Pedagogical Experiment in Nursery School Oton Župančič Maribor
Opis:The thesis, Pets in the Context of Research Learning – A Pedagogical Experiment in Nursery School Oton Župančič Maribor, is composed of three completed units that complement and elevate each other: the theoretical part (it describes nature, science, nature as an area in the Kindergarten Curriculum (2013), psychophysical characteristics of five and six year-olds, and research learning), empirical part (here, the before and after results of the experiment are presented), and the practical part (in it are included; detailed training sessions, description of the course of work, and the evaluation of the results). In the thesis, a pedagogical experiment is presented, showing that research learning has a significant influence on the knowledge of children because on the pre-test balanced groups (experimental group = 20 children; control group = 18 children), later on the post-test produced different results (the experimental group responded better to 20 out of 23 questions; to two questions the groups responded equally, and to one question the control group provided better answers).
Ključne besede:science, field of natural science, pedagogical experiment, research learning, pets.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici