| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza zadovoljstva in pripadnosti podjetju x
Avtorji:Kaloh, Tilen Sašo (Avtor)
Šarotar Žižek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kaloh_Tilen_Saso_2018.pdf (1,69 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem projektu smo v teoretičnem delu raziskali in spoznali pojma zadovoljstva pri delu in pripadnost zaposlenih. Oba pojma smo predstavili v teoretičnem delu, kjer smo s pomočjo domače in tuje literature pojma podrobno opisali ‒ iz česa je sestavljeno zadovoljstvo, kateri dejavniki imajo učinek na njo in kakšne so posledice zadovoljstva oziroma nezadovoljstvo za organizacijo. Pri pripadnosti smo opredelili njegov pomen za podjetje, spoznali dejavnike in dva modela pripadnosti. V empiričnem sklopu diplomskega projekta smo raziskovali dejansko raven zadovoljstva in pripadnosti v izbranem podjetju. Ugotavljali smo, s čim so zaposleni najbolj zadovoljni, kateri je po njihovem mnenju ključen dejavnik, ki vpliva na zadovoljstvo in v zadnjem sklopu empiričnega dela raziskovali, kako se pripadnost spreminja glede na delovno dobo, ki jo ima zaposlen v izbranem podjetju.
Ključne besede:zadovoljstvo pri delu, dejavniki zadovoljstva, pripadnost, dejavniki pripadnosti, model pripadnosti
Leto izida:2018
Založnik:[T. S. Kaloh]
Izvor:Maribor
UDK:331.1
COBISS_ID:13168924 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HJSZVDCK
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:275
Število prenosov:59
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analyze of satisfaction and affiliation in company x
Opis:The theoretical part of the thesis covered the research and analysis of the concepts of job satisfaction and employee affiliation. It covered the definition of both concepts and, with the help of local and international authors, described in detail the contents of employee satisfaction (what it constitutes of), factors affecting it, and the consequences of (dis)satisfaction for the organization. It then defined the importance of employee affiliation for the company, outlined factors influencing affiliation and analyzed two models of employee affiliation. The empirical part of the thesis examined the actual state of satisfaction and employee affiliation in the company under study. It showed the findings of what satisfies employees most and which, in their opinion, is the key factor affecting satisfaction. The last part of the empirical work researched how employee affiliation varies according to the employee tenure in the selected company.
Ključne besede:Satisfaction at work, factors influencing satisfaction, employee affiliation, factors influencing employee affiliation, models of employee affiliation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici