SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vzpostavitev projektne pisarne v multiprojektnem okolju srednje velikega hitrorastočega podjetja
Avtorji:Povhe, Teja (Avtor)
Vrečko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Povhe_Teja_2018.pdf (1,72 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Vzpostavitev projektne pisarne se v današnjem času loteva vse več podjetij, ki si želijo v svoje delovno okolje vpeljati red, disciplino in nadzor nad celotnim portfeljem projektov. Največja problematika, ki se kaže v zadnjem času in ni mala, je ta da vse več podjetij, kjer imajo opravka z večimi projekti naenkrat ne vedo kam točno se izteka denar oziroma kakšno je dejansko finančno in časovno stanje na projektu v danem trenutku. Ravno s tega vidika se podjetja odločijo za vzpostavitev projektne pisarne. Je pa res, da preden se tega lotijo, morajo vedeti kakšne funkcije in naloge bo opravljala projektna pisarna oziroma odgovoriti si morajo na preprosto vprašanje: Kaj želim s projektno pisarno doseči? Največja napak, ki se kaže v podjetjih, ki ne vedo kaj točno je namen projektne pisarne je ta, da se vzpostavitve lotevajo, ker se to sliši moderno in ker jo morda ima njihova konkurenca. To je največja napaka, da dosežemo kontra efekt delovanja projektne pisarne. V takšnem primeru, da se to zgodi, je potem zelo težko ponovno začeti in še težje pritegniti pozornost zaposlenih, da bi pri tem sodelovali, kaj šele, da bi upoštevali vsa pravila, ki se z vzpostavitvijo projektne pisarne vsekakor pojavijo. Ključno pri vsem tem je in o čemer bomo tudi pisali v nadaljevanju magistrske naloge je to, da se vsega novega lotevamo postopoma z lahkimi prijemi in pa soglasno z vodstvom. Brez podpore vodstva, projektna pisarna ne mora obstajat. Vse to na kakšen način in kako se lotiti vzpostavitve bomo opisali v nadaljevanju. Na podlagi realnih izkušenj bomo skušali predstaviti, kaj sploh projektna pisarna je, kdaj je pravi trenutek, da jo imamo in kakšno dodano vrednost pridobi podjetje kot celota.
Ključne besede:projektna pisarna, vzpostavitev projektne pisarne, portfelj projektov, projektni management v srednje velikih in malih podjetjih, gazela
Leto izida:2018
Založnik:[T. Povhe]
Izvor:Maribor
UDK:005.8
COBISS_ID:13116956 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:56
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Project management office establishment in a multiple projects environment in medium- sized fast growing companies
Opis:Vzpostavitev projektne pisarne se v današnjem času loteva vse več podjetij, ki si želijo v svoje delovno okolje vpeljati red, disciplino in nadzor nad celotnim portfeljem projektov. Podjetja, ki izvajajo (vse) več projekti naenkrat, se pogosto srečujejo s problematiko, da v danem trenutku za posamezne projekte ne poznajo dovolj natančno njihovega dejanskega finančnega in časovnega stanje, kako se je potrošil denar in podobno. Zato se podjetja odločijo za vzpostavitev projektne pisarne. Preden se tega lotijo, morajo vedeti, kakšne funkcije in naloge bo le-ta opravljala. Odgovoriti si morajo na preprosto vprašanje: Kaj želimo s projektno pisarno doseči? Največja napaka, ki se kaže v podjetjih, ki ne vedo, kaj točno je namen projektne pisarne, je ta, da se vzpostavitve lotevajo, ker se to sliši moderno in ker jo morda ima njihova konkurenca. S tem dosežemo nasprotni učinek delovanja projektne pisarne. V primeru, da se to zgodi, je zelo težko ponovno začeti. Še težje pa je pritegniti pozornost zaposlenih, da bi pri tem sodelovali, kaj šele, da bi upoštevali vsa pravila, ki se pojavijo z vzpostavitvijo projektne pisarne. Ključno, o čemer bomo pisali v nadaljevanju magistrske naloge, je to, da se vsega novega lotevamo postopoma, z lahkimi prijemi in soglasno z vodstvom. Brez podpore vodstva projektna pisarna ne more obstajati. V nadaljevanju bomo opisali, kako se lotiti vzpostavitve projektne pisarne. Na podlagi realnih izkušenj bomo skušali predstaviti, kaj je projektna pisarna, kdaj je pravi trenutek, da se jo vzpostavi in kakšno dodano vrednost pridobi podjetje kot celota.
Ključne besede:project management office, implementation of project management office, projects' portfolio, small and big companies, gazelle


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici