| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Kritični dejavniki uvajanja rešitev crm po naročniškem modelu
Avtorji:ID Vidovič, Sara (Avtor)
ID Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Vidovic_Sara_2018.pdf (1,42 MB)
MD5: CC356540A6D6B0632E9B2ADFAA909299
PID: 20.500.12556/dkum/32e75f82-d631-422b-b8f9-e03fe3bcec82
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Na svetu ni rešitve, ki bi ustrezala vsakemu podjetju. Na svetu ni rešitve, ki bi bila popolna. Podjetje si mora samo poiskati tisti največji približek svoji popolnosti. V tem diplomskem projektu govorimo o rešitvi, ki je danes za delovanje podjetja skoraj že nujna. Gre za rešitev, ki bo podjetju omogočila 360° pogled na stranke in s tem zagotovila hitrejšo vzpostavitev odnosa ter zadovoljstvo svojih (bodočih) kupcev. To je rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki se v našem primeru nanaša zgolj na oblak. Obravnavamo torej oblačno rešitev, s katero lahko podjetje še bolj pospeši svoje delo in omogoči svoje delovanje kjerkoli in kadarkoli. Namen diplomskega projekta je skozi teorijo spoznati pomembnost takšne rešitve ter opraviti analizo rešitve s pomočjo dveh študij primerov. Spoznali smo, da mora vsako podjetje ob takšnem projektu dobro pretehtati vse možnosti, saj gre vendar za stranke podjetja. Podjetje se zgolj iz tega razloga odloči za uvedbo takšne rešitve. Skozi diplomski projekt je postalo jasno, da je za takšno uvedbo potrebno upoštevati kar nekaj dejavnikov, faz uvajanja ter morebitnih napak, ki jih podjetje ne sme spregledati. Kaj kmalu ugotovimo, da so stranke le najpomembnejši vir podjetja … pa so res?
Ključne besede:oblačne rešitve, naročniški model, 360° pogled na stranke, zadovoljstvo kupcev, zaposleni
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Vidovič]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-71406 Novo okno
UDK:004.7
COBISS.SI-ID:13144348 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WIYKWZCL
Datum objave v DKUM:26.10.2018
Število ogledov:1190
Število prenosov:152
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:09.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Critical factors of implementing crm solution in subscription model
Opis:There is no solution in the world that fits every company. As a matter of fact, there is no perfect solution in the world. The company must find the greatest approximation to its perfection on their own. In this diploma thesis we are talking about a solution that is increasingly needed for the operation of the company. It is a solution that will give the company a 360° view of the customers, thus ensuring a faster relationship and satisfaction of its (future) customers. This is a solution for customer relationship management, which in our case refers only to the cloud. We are therefore discussing the cloud solution, which enables the company to speed up its work even more and enable its operation anywhere and at any time. The purpose of the diploma thesis is to learn through the theory the importance of such a solution, and to analyse it on the basis of two case studies. We have come to the conclusion that every company should carefully consider all the options on such a project. We are talking about company’s clients, after all. They are the main reason a company decides to implement such a solution. Through the thesis, it became more and more clear that a number of factors, phases of deployment and possible mistakes, that the company should not overlook, should be taken into account for the project of implementation. Soon we find out that customers are the most important source of the company … but are they really?
Ključne besede:cloud solutions, subscription model, 360° view of the customer, customer satisfaction, employee


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici