| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Marketinško komuniciranje pri uvajanju blagovne znamke "5 na dan" : diplomsko delo
Avtorji:Rus Prvinšek, Tatjana (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf rus-prvinsek-tatjana.pdf (801,25 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:blagovne znamke, image, komuniciranje, marketing, trženje, strategija trženja, financiranje, prodajalne, oglaševanje, ekonomska propaganda, pospeševanje prodaje, uporabniki, potrošnik, nakup, izdelki, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, poslovni sistemi, direktno trženje, neposredna prodaja, kupci, tržne poti, mediji, predstava, storitve
Leto izida:2005
Založnik:[T. Rus Prvinšek]
Izvor:Ljubljana
UDK:658.626(043.2):658.89(497.4)
COBISS_ID:8293660 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XTUDDJHQ
Število ogledov:1935
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici