SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Raba angleškega jezika v oglaševanju na območju Slovenije
Avtorji:Emeršič, Sabina (Avtor)
Potočnik, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Emersic_Sabina_2018.pdf (2,43 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Angleški jezik je eden najbolj razširjenih jezikov na svetu, na področju zabave, trgovanja in na akademskem področju. Zaradi razširjenosti in vsestranskosti angleškega jezika se le-tega poslužujejo tudi oglaševalci, v želji po doseganju čim večjih množic. Velik del naše kulture tako predstavljata jezik in oglaševanje, slednje pa nas dnevno bombardira z oglasi takšnih in drugačnih izdelkov in storitev. Pogosto oglaševanje postavlja trende in zato je problematika uporabe tujega jezika v le-tem še toliko pomembnejša. V delu smo analizirali tri primere oglaševanja, ki vsebujejo angleški jezik, da bi ugotovili, kako pogosta je raba angleškega jezika v slovenskem oglaševalskem prostoru.
Ključne besede:slovenski jezik, marketing, oglaševanje angleški jezik, pomen angleščine
Leto izida:2018
Založnik:S. Emeršič
Izvor:[Maribor
UDK:658.82:811.111(043.2)
COBISS_ID:21776918 Povezava se odpre v novem oknu
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:282
Število prenosov:33
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of english language in advertising in Slovenia
Opis:English language is the most widely spread language in the world. It is used in trading, academic field and the world of entertainment. Because of its wide spreading and multifunctionality, the language is also often used in advertising in other foreign countries. It is desired to achieve the crowds of people. The language and advertisements are a big part of each culture. We are daily bombarded with ads of products and services. In this paper we have analyzed three examples of ads that contain English words and we wanted to find out how often English language appears in Slovenian advertising.
Ključne besede:Slovenian language, marketing, advertising, English language and its importance


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici