| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Ocenjevanje uporabniške izkušnje vizualne komunikacije v marketingu na Facebooku
Avtorji:Brence, Nika (Avtor)
Debevc, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Brence_Nika_2018.pdf (1,28 MB)
MD5: 2CF4089AA1D4E5DF03969312AE9BC4EB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Vizualni marketing na Facebooku postaja zelo pomembna tema, saj je treba v le nekaj sekundah nagovoriti izjemno raznoliko množico ljudi. Kljub temu da je oglaševanje na Facebooku učinkovito, je uspeh podjetja odvisen od samega oglasa. Raziskovali smo, kakšen bi moral biti oglas na Facebooku, da podjetje doseže zastavljene cilje. Podjetje se torej mora temu, kako doseči to učinkovitost, posebej posvetiti. Ker je vpliv oglasov odvisen od uporabnikov Facebooka, smo s pomočjo mnenj anketirancev oziroma uporabnikov Facebooka pridobili odgovore o podobi oglasov in odzivih nanje. Ugotovili smo, da ima pri oglaševanju na Facebooku vizualna komunikacija najpomembnejšo vlogo.
Ključne besede:Vizualna komunikacija, Facebook, oglaševanje, slike
Leto izida:2018
Založnik:N. Brence
Izvor:[Maribor
UDK:316.472.4:657.471.66(043.2)
COBISS_ID:21769238 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VBSAIUMZ
Število ogledov:571
Število prenosov:85
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:31.07.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Evaluating user experience of visual communication in marketing on Facebook
Opis:Visual marketing on Facebook is becoming a very important subject. In the matter of seconds, you have to attract an extremely diverse crowd of people. Even though advertising on Facebook is effective by itself, success still depends on each individual ad. We did a research on what an ad on Facebook should be like in order for company to achieve its determined goal. This is the problem every company should mainly focus on. Because the impact of ads on Facebook, depends on Facebook users, we've been able to get answers about the appearance of ads and responses to ads through a poll. We have found that visual communication plays the most important role in advertising on Facebook.
Ključne besede:Visual communication, Facebook, advertising, images


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici