| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Ekonomski pristop določanja upoštevnega trga v konkurenčnem pravu EU
Avtorji:Repas, Martina (Avtor)
Univerza v Mariboru (Lastnik avtorskih pravic)
Datoteke:.pdf LeXonomica_2010_Repas_Ekonomski_pristop_dolocanja_upostevnega_trga_v_konkurencnem_pravu_EU.pdf (184,26 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PF - Pravna fakulteta
Opis:Avtorica obravnava pravila oz. metode določanja upoštevnega trga za namene uporabe pravil konkurenčnega prava EU, ki je pomembno orodje pri ugotovitvi ali podjetja učinkovito omejujejo konkurenco na trgu. Pri tem analizira obe tehniki določanja upoštevnega trga - kvantitativno in kvalitativno - ter navaja prednosti in slabosti obeh. Avtorica izpostavlja, da kvalitativne tehnike določanja, ki se nanašajo na fizične značilnosti proizvodov, namen uporabe, razlik v cenah ipd. niso v skladu z modernim ekonomskim pristopom, ki danes dominira v konkurenčnem pravu EU. Upoštevale naj bi se predvsem v situacijah, ko ekonomskih (kvantitativnih) tehnik, kot so SSNIP test, cenovna korelacija. analiza ko-integracije idr. ni mogoče uporabiti zaradi pomanjkanja relevantnih podatkov.
Ključne besede:konkurenčno pravo, relevantni trgi, povpraševanje, ponudbe, SSNIP testi, celofanske napake, cenovne korelacije
Leto izida:2010
Št. strani:str. 35-65
Številčenje:št. 1, Letn. 2
ISSN:1855-7147
UDK:[339.13:330.101]+347.733:061.1EU
COBISS_ID:4126251 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1855-7147
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZZGP0SAG
Avtorske pravice:Univerza v Mariboru
Število ogledov:204
Število prenosov:28
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:LeXonomica
Založnik:Univerza v Mariboru, Pravna fakulteta Univerze v Mariboru, Inštitut za ekonomsko analizo prava
ISSN:1855-7147
COBISS.SI-ID:246384128 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of economics in defining relevant market in EU competition law
Opis:Authoress deals with the rules of defining relevant market in EU competition law as very important tool in taking decision weather an undertaking restricts effective competition. For this purpose qualitative and quantitative methods of defining relevant market are analysed including the advantages and disadvantages of both. Authoress stresses that qualitative methods such as product characteristics, their prices and intended use are not in accordance with the modern economic approach which nowadays dominates in EU competition law. Their use should be restricted only to the situations where economic (quantitative) methods (such as SSNIP test, price correlation, co- integration analysis etc.) cannot be used due to the lack of relevant data.
Ključne besede:competition law, relevant market, supply-side, SSNIP test, cellophane fallacy, cross-price elasticity, price correlation


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. LeXonomica

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici